Wat heb ik nog meer nodig om te beginnen?

Ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar een heli om mee te beginnen.
Ik ben inmiddels druk aan het simmen en ben van plan binnenkort een beginnerscursus te gaan volgen.

En dan ondertussen geld bij elkaar sparen voor een heli.

Hiervoor heb ik onderstaande setup in gedachten.

T-REX 500 ESP Superior Combo (met DS510 Servo's)
Spartan DS760
Futaba S9257
Futaba 7C 2.4Ghz Tx + R617FS Rx

Het is misschien wat overkill als ik de berichten zo hier en daar lees maar ik wil wel iets waar ik een poos mee vooruit kan, ook al zal er ongetwijfeld gras gemaaid zal worden met de bijkomende kosten.:rolleyes:

Verder zou ik graag willen weten wat ik nog meer aan dien te schaffen om te kunnen beginnen behalve de accu's en lader?

Groeten
Jan

Leuke heli met goede setup!

Een pitchmeter is wel handig, verder de zooi aan schroevendraaiers, imbus etc. Mocht je deze nog niet hebben. Wat secondelijm, locktite componentenlijm komen altijd van pas.

Voor je accu's kun je kijken op hobbycity! Ook laders trouwens ;)

maxpro laders ( bij helidirect ) zijn ook erg relax en goedkoop!

heli

misschien is mijn advertentie ook wel iets voor jou !! trex 600 electro en een 450 electro met zender dx7 dus helemaal kompeet om mee te beginnen ! iik hoor het wel groeten

Leuke heli met goede setup!

Een pitchmeter is wel handig, verder de zooi aan schroevendraaiers, imbus etc. Mocht je deze nog niet hebben. Wat secondelijm, locktite componentenlijm komen altijd van pas.

Voor je accu's kun je kijken op hobbycity! Ook laders trouwens ;)

maxpro laders ( bij helidirect ) zijn ook erg relax en goedkoop!

Neem meteen die allign schroevendraaiers, anders blijf je die zooi doldraaien :(
Je kunt ook eens kijken naar een Mikado heli, ietje duurder maar gaat zooooveel langer mee !

Vergeten: een goede zonnebril ! Maakt echt een wereld van verschil ( heb zelf lenzen en bij m'n vorige zonnebril kreeg ik echt goed last van mn ogen ).

Bedankt voor de reacties.
Ik had eerder geen tijd om te reageren.

Het begin is er dus al een zonnebril heb ik :cool:

Het valt mij mee dat er eigenlijk alleen gereedschap e.d. bij komt.

Reindersvr6 bedankt voor je aanbod maar op dit moment heb ik het geld nog niet bij elkaar.

Momenteel ben ik bezig om te inventariseren wat ik nodig heb en daar een kostenplaatje bij te maken. De aankoop zelf verwacht ik pas over een paar maanden.

Aangezien ik van plan ben er uiteindelijk een schaalromp omheen te zetten kies ik voor Align, aangezien hier een grote keuze aan rompen voor is.

Groeten
Jan

Back