Wat ik me afvraag

Wat komt er bij een turbine motor allemaal kijken.

Waarop lopen ze

WAT zijn de functies van bv de compressor

nogmaals ik informeer alleen en een fototje zou ook wel leuk zijn

Engine Pressure Variation - EPR

epr.gif

zoiets?

als je de site door leest staat er het hoe en wat over turbine motoren (engels)
ook loop er op het forum een draadje over turbines

greetz

Wat komt er bij een turbine motor allemaal kijken.
Waarop lopen ze
WAT zijn de functies van bv de compressor
nogmaals ik informeer alleen en een fototje zou ook wel leuk zijn

als je de site door leest staat er het hoe en wat over turbine motoren (engels)

Zijn jullie serieus? Je stelt je vraag in het turbine-gedeelte van dit forum. Dit gedeelte staat vol met draadjes over het functioneren en bouwen van turbines (inclusief enorm veel foto's) Alles wat je wilt weten (en meer) kun je hier, met een beetje moeite, terugvinden!

Begrijp me goed, ik wil niemand aanvallen hoor, maar ik vond dit toch wel een beetje een vreemde vraag, zeker aangezien je het juiste forumonderdeel al wel gevonden had.

Zijn jullie serieus? Je stelt je vraag in het turbine-gedeelte van dit forum. Dit gedeelte staat vol met draadjes over het functioneren en bouwen van turbines (inclusief enorm veel foto's) Alles wat je wilt weten (en meer) kun je hier, met een beetje moeite, terugvinden!

Begrijp me goed, ik wil niemand aanvallen hoor, maar ik vond dit toch wel een beetje een vreemde vraag, zeker aangezien je het juiste forumonderdeel al wel gevonden had.

ja daarom verwees ik hem toch ook naar dat draadje?

[puur een reactie omdat ik de jullie niet snap, maar dat zal wel aan mij liggen...]

Dat "jullie" had vooramelijk betrekking op deze opmerking:

Aangezien het hele draadje in een deel van het forum staat, dat speciaal is bedoeld voor discussies over turbines, kreeg ik het idee dat je vergeten was er een ;) bij te zetten. Vandaar mijn opmerking, "zijn jullie serieus?"

Back