wat ik vandaag toch beleefd heb!

maatje van mij had deze week een 1.8 reely air attack gekocht. wij mooi dingetje rustig inrijden vanavond. na zo`n 1.5 uur kwam de auto lekker los en waren erg aardig wat decibellen in de lucht. net opgehouden en spul opgeruimd. Komen er ineens 3 politie auto`s (5 man sterk) ons klemrijden. met de vraag:

waar is die Slijptol!!!

mijn maat en ik kijken elkaar aan, en beginnen te lachen. doen de kofferbak openen en laten de auto zien. Helaas geloofden ze het nog niet helemaal en moesten we ook nog alle gegevens afgeven.

Conclusie:
komt toch best veel geluid uit zo`n motortje!

p.s Inrijden met WOT methode van dit forum is ideaal. :):)

Tjonge jonge dan zijn ze lekker optijd na 1,5 uur haha prutsers , zeker weer zo,n zeur mens die er last van heb sommige mensen gunnen een ander ook geen plezier!!
HAHA slijptol hoe komen ze erbij wie verzint toch zoiets?? als (dief) zijnde 1,5 uur nodig te hebben om iets te (stelen) wat een amateurs die pliesie ook.

haha die popo, 1,5 uur later, en dan zeggen waar is die slijptol, ik had ze echt vierkant uitgelacht.

Zo iets heb ik ook mee gemaakt toen ik me eigen vouwfiets in de koffer bak van me auto aan het laden was. Stonden er in eens twee van die agentjes op de motor achter me. "Hoe kom je aan die fiets?" "Heb je de sleutel?"

En toen ik mijn auto ging kopen. Dat bedrijf zat op een industrie terrein en de auto's waren door een strook gras en een laag hekje geschieden van de weg. ik in die auto kijken remt er in eens een politie bus midden op die weg komt die agent gelijk op die auto afrennen "wat zijn we aan het doen?".

Tja, en de echte criminele laten ze lopen of loopt uit op een snelweg drama.

Back