Wat is beste speedboot boven de 50km/h

• Topicstarter Topicstarter BigScaleBart
  • Startdatum Startdatum
B

BigScaleBart

Guest
Hallo iedereen,

Wat is de beste speedboot die met gemak de 50 haalt?
Maakt niet uit of het elektro of nitro is.
Ik ben op zoek naar een goede, snelle speedboot die niet te veel kost

Gr

Beste Bigscalebart,

Termen als ''de beste'' en ''goedkope''(in jouw geval die niet veel kost) zijn al erg vaak langsgekomen op dit forum. Uiteindelijk wil iedereen het beste en het goedkoopste hebben maar wat dit inhoudt is bij iedereen verschillend.

Ik bedoel hiermee te zeggen dat de beste en de goedkoopste boot voor iedereen iets anders is omdat ze er andere eisen aan stellen. Wij kunnen jou best helpen maar daarvoor moet jij wel een aantal eisen geven.

zo zou ik je nu een gecko met brushless kunnen voorstellen, die is ongeveer 35 cm lang. maar ik zou je ook kunnen aanraden om een maxv te bouwen met een dikke zennoah erin(Rond de 1,2 meter). Allebij gaan ze harder als 50 maar het budget verschilt wel een beetje(een heel erg groot beetje) Dus eerst graag was eisen. Een zoekmachine werkt ook niet zonder zoekwoorden he.

Lengte
Houtbouw of epoxy romp
Mono cat rigger enzv...
en ga zo nog maar even door.

Maar het allerbelangrijkste is je budget, dit bepaalt grotendeels wat je gaat kopen.

Groetjes,

Jelmer

Laatst bewerkt:
Sorry Jelmer ,

Gecko met 50km/h is een ongeleid projectiel (ik weet t heb zelf een mini fountain) tis fun maar de lol is er zo af . Ik zou voor iets groters gaan met die snelheden , alles vanaf 50cm .

@Bart ,

Bekijk eerst Jelmer zijn vragen en beantwoord deze zo goed mogelijk dan krijgen wij ook een duidelijker beeld van je wensen .

Michiel.

Laatst bewerkt:
Hey,

ik weet het, dit raad ik hem ook niet aan, het zijn twee uitersten, het ene vaart voor geen meter en gaat alle kanten op en het andere gaat super hard en ligt mooi stabiel op het water.

Ik zou inderdaad ook niets boven de 50 cm aanraden aangezien er vanaf die lengte inderdaad een stabieler vaargerdag is.

Groetjes,

Jelmer

hallo

bedoel je zo iets
das snel klein en haalt zeker 50 kmh
maar das nie goed koop
en dat is ook geen fun
want als je hier verkeert mee stuurt is het einde verhaal
koop een stinger als je er nog eentje kan vinden
zit alles in de doos buiten het RC gedoe
en die gaat ook vlotjes vooruit en het voordeel die kan tegen een stootje

groetjes raf

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je een beetje handig bent kun je zelf een romp bouwen van hout en hier dan een motor van een bosmaaier bladblazer kettingzaag etc. in zetten als je t goed doet haalt dit zeker de 50 en dit hoeft niet al te veel te kosten.

tekeningen van bijv een wild thing zijn vrij makkelijk te vinden op het internet en deze boot is ook niet heel ingewikkeld om te maken.

mvg,

Robbert

Ik zou het liefst een R2R kopen die inderdaad boven de 50cm lang is
Mijn budget gaat ongeveer tot 200 euro
als je iets geschikts weet, noem hem dan even

Gr

hallo

is da een grap of ben je serieus?????
of ben je een nul vergeten ????
groetjes raf

hallo

ik bedoelde niet de lengte
er stond ook nog een bedrag
een R2R voor 200 euro ????
boot ,zender ,accu, en motor eenheid met een regelaar
wil ik zien samen gesteld zien voor die prijs
al eventjes helpen
een zender conrad 2kanaal op de 27 Mhz 60 euro
een rac 400 van robbe kost 82 euro
bij graupner is de goedkoopste 135.50 een systems
de motor is een 380 speed maar die zit er reeds in (zal snel gaan met die motor)
een navy control 535 met bec 82 euro
gm powerpack 3300 7.2 volt 26.50

ik kom op 250.50 zonder laders
en dan is hij nog geen r2r maar er moet nog zelf iets aan gedaan worden
wie kan goedkoper

groetjes raf

Laatst bewerkt:
hallo michiel

wel mooie R2R maar waar heb jij die prijzen zien staan op die website ?????

groetjes raf

hallo

AquaCraft SuperVee 27 ON SALE FOR A LIMITED TIME! $239.99 While Supplies Last!

Requires
(8 ) AA Alkaline Batteries.
(2) 7.2volt 6 Cell Sub C Battery Packs with Dean Connectors.

de vaar accu zit er voor deze prijs niet mee in
en je hebt er twee nodig
er komt dus nog eens een 52 euro bij
mijn prijs is dan nog steeds niet geklopt want je komt uit op 290.00 ongeveer
en dan mischien de porto kosten nog eens

en sorry maar hun reken voor een pak 39.90 euro dus kom je nog duurder uit
groetjes raf

hallo

AquaCraft SuperVee 27 ON SALE FOR A LIMITED TIME! $239.99 While Supplies Last!

Requires
(8 ) AA Alkaline Batteries.
(2) 7.2volt 6 Cell Sub C Battery Packs with Dean Connectors.

de vaar accu zit er voor deze prijs niet mee in
en je hebt er twee nodig
er komt dus nog eens een 52 euro bij
mijn prijs is dan nog steeds niet geklopt want je komt uit op 290.00 ongeveer
en dan mischien de porto kosten nog eens

en sorry maar hun reken voor een pak 39.90 euro dus kom je nog duurder uit
groetjes raf

Sorry hoor RAF maar wat wil je nu ? voorlopig moest de TS van jou een nulletje achter zijn bedrag plakken. Bij OSE zit je met de aquacraft bootjes daar dik onder dus laten we aub ophouden met mieren n**ken over een paar tientjes en kom liever met wat websites en voorbeelden aan waar ze RTR hebben want dat is voor de TS veel praktischer dan rekensommetjes.

my last 2 cents .

Michiel.

hallo

ik ne*k geen mieren maar met een bedrag van 200 euro heb je weinig kiezen
de site die gegeven was daar waren de meeste boten ver boven of het dubbele van die 200 euro
als bart een beginner is dan gaat hij met dat model alleen niet toe komen
dan gaat er nog extra een lader en dergelijke bij komen en als na 10 minuten de accu plat is en hij moet terug naar huis keren gaat ook niet lang duren dus komen er accu's bij
dan gaat hij toch aardig richting de 400 euro uit gaan komen
als hij dan nog aan het water wil laden komt er nog eens een auto accu bij want met 14 jaar heeft hij niet veel keuze

dus muggen ge weet wel doe ik niet ik plak een realistische prijs op wat er gevraagd wordt
en dan heb ik het nog niet over de stukken die gemaakt kunnen worden als er iets geraakt wordt (propje,roertje of turnfin )
en zeg niet dat er geen stukken gemaakt worden want daar heb ik zelf te lang speed voor gevaren

groetjes raf

hallo bart

dit is geen R2R
geen zender geen motor en geen accu's er bij

denk er eerst eens aan dat de topic starter 14 jaar is
en waarschijnlijk niet over een credietkaart beschikt
geen hervaring op rc gebied heeft en dus ook niets van materiaal heeft
het is niet alleen de boot die hij dus gaat moeten aanschaffen voor de opgegeven 200 euro maar ALLES wat hij nodig heeft
als je de eerste posting leest maakt het niet uit elektro of benzine ?????
op welke vijver zien ze je graag komen met een benzine motor in je boot ?????
als je eigen zoon zonder hervaring met lipo's bezig is hoeveel weet hij over een balancer en de met 1000 mogelijkheden te programeren laders van tegenwoordig ;ga jij dan gerust slapen ?????
er worden voorstellen gedaan en ik een mieren n**ker genoemt (daar kan ik mee leven want er zijn heel veel mieren dus ik heb de keuze)maar ik denk nog wel aan de veiligheid van de TS en de mogelijkheden
bestel maar in china maar er wordt dan wel vergeten te zeggen als de douane zijn pakje onderschept wat de boete kan zijn en de btw die hij gaat moeten bijbetalen
en dan blijft er een heel ongelukkig jongetje achter zonder boot en met een verloren droom

goe bezig

groetjes raf

Back