Met beide auto's kan je enorm lachen! Ik kan het weten.
Als je er mee aan komt bij een off-road wedstrijd kunnen de andere coureurs ook eens heerlijk lachen! Want je bent kans-loos.
De Lunch Box heeft een hele hoge zware (maar leuke) kap, waardoor je conditie snel zal verbeteren omdat je er in elke bocht naar toe moet rennen omdat hij ondersteboven ligt.
De Clod Buster komt overal overheen. Hij rijdt als een dronken baksteen omdat je met de sturende achterwielen het 'winkelwagentje-effect' krijgt en omdat al het gewicht direct aan de assen zit, in plaats van op een afgeveerd chassis.
Ik heb er nog twee, maar hoop dat de tandwielen nog een tijdje mee gaan want anders moeten er heel veel schroefjes los...
Als je voor de Lunch Box gaat raad ik je aan er een kleinere kap op te doen, en hem licht te vertanden voor de eindeloze wheelies. Minder mooi, maar veel beter qua prestaties zijn bijv. de Traxxas Stampede of HPI Wheelie King.
Als je voor de Clod Buster gaat raad ik je aan om met 7 of 8 cells accu's te gaan rijden voor wat extra snelheid. De Traxxas E-Maxx gaat veel harder, er zijn makkelijker onderdelen voor te krijgen en hij wordt steeds goedkoper. Die heeft ook 4WD en 2 motors, er moeten alleen ook 2 accu's in. Kijk er eens naar. Waar je ook voor kiest; veel plezier (en kogellagers en andere stekkers er in)!