wat is de beste manier om accu's te koelen in een vliegtuig

• Topicstarter Topicstarter miko
  • Startdatum Startdatum
M

miko

Guest
wat is de beste manier om accu's te koelen in een vliegtuig, zonder dat dit extra luchtweerstand opleverd. Er worden namelijk geen opties gegeven, in de bouwbeschrijving bij de kist die ik nu aan het bouwen ben. (Rafale van aeronaut). Ik wil natuurlijk geen uitstekende luchthappers hebben, want die verstoren het uitterlijk van de jet. Iemand een goed idee???

Is gleufjes maken aan de onderkant van de neus een idee?? Als je de uitgang 2 x het oppervlak geeft van de ingang levert dat een behoorlijke luchtstroom op.

Ik heb niets toe te voegen aan jou vraag, maar..........

:D :D :D :D :D
Rafale van aeronaut
:D :D :D :D :D

Mooie kist man :!:

Toch niet het eerste electro model hoop ik? Hij is getest in Aufwind 2/2003 misschien heb je daar iets aan.

eelco,

zeker niet mijn eerste kist, vlieg op impeller gebiedt momenteel met de robbe Gnat. Deze is geheel gemodificeerd, zodat deze lekker snel vliegt. voor de rest nog enkele verbrandings kisten.

Wat bedoel je trouwens met aufwind 2/2003, is dit een modelbouw tijdschrift, of kan ik nog iets op internet vinden van deze test. De site van de zelfbouw rafale heb ik al gekregen, die kreeg het zelf voor elkaar om vertikaal te stijgen.

Arjen, bedankt voor je antwoord!! zal eens kijken of dit een optie is.

Back