Wat is de goedkoopste winkel voor logo10?

• Topicstarter Topicstarter Boxed
  • Startdatum Startdatum
B

Boxed

Guest
Ik ben hard aan het zoeken wat ik ongeveer kwijt zal zijn als ik een logo10 heli wil kopen.
Bij flycam kost de losse bouwdoos van een logo10 ?410
Bij Hollein in duitsland zit ik al aan de ?339.
http://www.hoellein.de/websites_neu/kaonline/modelle/eheli_eu.htm

toch best een behoorlijk verschil.
Wat is de goedkoopste plek op internet op anders gewoon in nederland om een logo10 te bestellen

En nog een 2e vraagje:
Borstelloze motoren van mega zijn relatief vrij goedkoop, wat is het nadeel van zo'n mega ten opzichte van bijv de veelgebruikte kontronic's? Oftwel waar betaal je dan meer geld voor?

Helihobby: $335.00 = 288,86€ gegarandeerd invoerechtenbelasting betalen
Fxaeromodels: $335.00 = 288,86€ Kan je met mazzel onderuit komen

http://www.rc-city.de/shop43/DE/openstore.htm
Duitsland, Ook 339€ misschien verzendkosten vergelijken?

Ik heb ook een Logo10 en ben er erg tevreden over.
Misschien wordt jij wel de 5e logo10 bezitter van dit forum :mrgreen:

:idea: Tipje: Niet crashen :oops:

Even rond kijken voor de beste prijs dus.

Ik ben nu nog de (gelukkige) eigenaar van een JR voyager e heli (heel relaxte heli, alleen jammer dat hij niet in nederland verkocht wordt). Tot nu toe is het nog gelukt om de heli heel te houden.

Ik zit alleen nog te kijken naar welke motor ik er dan bij ga nemen. De gyro haal ik van m'n voyager af, een JR g400. en de servo's wordt ook nog ff kijken.

is deze motor combinatie iets?
Jeti/Hacker Master 40 opto Heli met een Hacker C50L-16 Heli motor.

RC City is een hele goede zaak, volker doet zijn best maar zijn verzendkosten zijn wat prijzig en alleen per vor-kasse.
Wel de meest complete zaak op electroheli gebied en heeft vrijwel alles op voorraad (10 min vanaf Dortmund rijden :) )
Hoellein is echt goedkoop met verzenden (vorig jaar een pakket van 3kg voor 8 euro) en kan je met creditcard betalen.

OFF TOPIC

Mijn ervaring met duitse winkeliers is dat ze inderdaad niet zo happig zijn op Credit-cards (in Nederland zal het ook wel niet veel beter zijn). Heb nu al met verschillende zaken/personen per Vorkasse betaald en dit heeft eigenlijk nooit problemen gegeven, het duurt alleen wat langer als met een Credit-card. Maar sinds enkele maanden zijn er ook geen kosten meer aan verbonden als je het via telebankieren en met een IBAN nr regelt.

Verzendkosten kunnen nogal eens wisselen en staan niet echt in verhouding tot de afstand en/of waarde van de te verzenden goederen. Ooit wel eens 20 Euro voor iets piet-lulligs betaald en maar 10 euro voor een top-zender met waarde-verzekering (heb het wel 3 keer nagevraagd voordat ik het vertrouwde). Maar verzendkosten uit Taiwan, Honolulu e.d. verschillen eigenlijks niks met die vanuit Duitsland.

Rick

Rick NT zei:
Heb nu al met verschillende zaken/personen per Vorkasse betaald en dit heeft eigenlijk nooit problemen gegeven, het duurt alleen wat langer als met een Credit-card. Maar sinds enkele maanden zijn er ook geen kosten meer aan verbonden als je het via telebankieren en met een IBAN nr regelt.
Aanvulling: Overmaken met Rabobank internetbankieren kan zo'n 4 dagen duren. met de "spoed" optie is het de volgende dag. (kost 2.50€ meer)

Ik denk dat ik m'n logo bij rccity ga bestellen, die hebben zowiezo het grootste assortiment.

Wordt de ontvanger dan ook meteen op de hoogte gesteld van de overboeking. Zo niet, dan kan het goed zijn dat het uiteindelijk helemaal niks uit maakt, als bv die winkelier maar eens in de zoveel dagen z'n rekeningen checkt of overschriften binnen krijgt.

Rick

Rick NT zei:
Wordt de ontvanger dan ook meteen op de hoogte gesteld van de overboeking. Zo niet, dan kan het goed zijn dat het uiteindelijk helemaal niks uit maakt, als bv die winkelier maar eens in de zoveel dagen z'n rekeningen checkt of overschriften binnen krijgt.

Rick
Dan kost het nog eens een 2,50 Euro meer. Dus een totaal van 5 Euro extra kosten bij een spoed transactie naar het buitenland met telefonisch bericht.

Back