Wat is dit voor een ding...

Ik dacht een Dornier oid maar ik kan niet het juiste plaatje erbbij vinden...

6326492b14e1cb740.jpg

Wie weet wat dit moet worden?

(zodra ik dat weet komt er trouwens een bordje 'te koop' op)

Laatst bewerkt door een moderator:
Waar komt al dat spul toch vandaan? Ik zie jou met enige regelmaat draadjes in deze trend posten. Volgens mij heb jij nog een garage helemaal vol staan met oud spul :).
Ik herken het wel een beetje. Ik heb ook het huis leeg mogen halen van een oud-modelbouwer die kleiner is gaan wonen en al zijn spullen weg deed. Heerlijk!

Je hebt gelijk Fotor, ik ben zo gek dat ik naar de andere kant van het land rijdt om een zwever op te halen die ik graag wil hebben en me dan ook nog over laat halen om de rest ook mee te nemen. Thuis aangekomen even wachten tot mijn vrouw naar bed is en dan de auto uitpakken, lekker snuffelen en puzzelen wat het allemaal is, spullen die echt van mijn gading zijn er tussenuit halen en de rest gaat weer naar de volgende liefhebber. Zo kom je nog eens ergens en heb je nog eens wat :)

Heb zelf ook nog geen flauw idee wat voor een vliegboot het is maar moet je wel zeggen ziet er aardig leuk uit :-)

Heb je ook wat gegevens? span etc.?

Hij is ca. 150cm. Verdere gegevens heb ik niet. Ben benieuwd, hij is in principe al verkocht, de koper is volgens mij een kenner ik zal hem eens uithoren. Hij lijkt een beetje opeen Dornier Seastar maar de vleugelbevestiging klopt niet.

Back