wat is dit voor iets en heb wat advies nodig

Hallo allemaal,

Ik was wat aan het opruimen in het hobbyhok van de plaatselijke modelvliegclub en kwam het volgende tegen:

IMAG0263.jpg

IMAG0264.jpg

IMAG0265.jpg

IMAG0266.jpg

IMAG0267.jpg

Nu is mijn vraag: Wat is voor iets ? Spanwijdte is 1400 mm en lengte ongeveer 960 mm

Origineel is het (nooit gevlogen model) ontworpen om met een brandstofmotor voorzien te worden, maar ik wil het graag electrisch maken.

Wat is een goede setup hiervoor ? Bedoeling is om af en toe alleen maar wat rond te vlammen. Dus het moet wel snel gaan, maar ook betrouwbaar. Bij voorkeur zou ik iets uit het standaard programma van Scorpion gebruiken omdat ik daar goedkoop aan kan komen.

Alvast bedankt

Roald

Prijs voor de Scorpion H3026 KV1900 komt er aan.

Welke propellor zou werken ? APC 8x6 of zo ? "E" versie of werkt een brandstof variant beter ?

Hoeveel cellen ? 4S ?

Groet

Roald

Ja een 8x6 APC E, of een 7x7 kan ook de Electro is beter, en op 4S dan gaat hij goed van zijn plaatst, ben je tijdelijk in China of Permanent

gr Andre

Ja in China Permanent blijfen is toch weer eens wat anders dan in Spanje enz, zal wel dan door werk of vrouw komen meestal, ik ben benieuwd naar je prijs , werk je bij Scorpion of ken je mensen die daar werken?

gr Andre

Back