Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat is een escape voor een heli ? Heb je dat nodig
Vast een domme vraag maar wat is een escape. En wanneer heb je dat nodig. En is het verstandig om op mijn esky HB V2 iets van een lipo monitor te monteren ?
Vast een domme vraag maar wat is een escape. En wanneer heb je dat nodig. En is het verstandig om op mijn esky HB V2 iets van een lipo monitor te monteren ?
Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden, zeg ik altijd maar. Beetje misverstand denk ik. Je bedoelt vast een ESC, of niet? Dat heeft niets met ontsnappen te maken, maar is de afkorting voor Electronic Speed Control, ofwel een electronische snelheidsregelaar. Is wel redelijk essentieel trouwens, anders zou je alleen maar volgas of stop kunnen vliegen...
Lipo monitor of saver kan handig zijn als je niet met een timer of op andere wijze in de gaten kunt houden hoever je lipo ontladen is.
(ps, kun je dat "sent from my Iphone" gebeuren uitzetten, het begint irritant te worden)
Je kan het in je Tapatalk instellingen of anders elders in je iPhone aanpassen, dan hoef je het niet weg te halen, want dan komt het er gewoon niet te staan.