Wat is een goede auto voor 200 euro..?

Hallo, ik zou graag een nieuwe auto kopen, met een budget van ongeveer 200 euro, heeft iemand enige tips..? Ik heb al een reely ranger gezien voor een prijs van 100 euro, of is dat niet zo'n goed idee?
of wat vinden jullie van de :
traxxas rustler
traxxas slash 1/16
traxxas stampede
traxxas bandit
reely ranger
ps. die reely ranger verkoopt een vriend van me aan mij voor 100 euro, maar dit is die bij de conrad ( het zelfde maar mijn vriend verkoopt hem RTR )

Laatst bewerkt:
rustler en stampede, bandit. traxxas is goed! stampede is vooral leuk op het gras en zand en rustler op het straat en zand, bandit is het snelst op straat.

niet die ranger kopen! valt zo uit elkaar

mijn vriend heeft een rustler en die heeft al heel wat crashes gehad maar er is niks :D je moet eigenlijk iets meer geld hebben voor een goede lader en een 8,4 NiMh accu, bijv van Bionic :)

rustler en stampede, bandit. traxxas is goed! stampede is vooral leuk op het gras en zand en rustler op het straat en zand, bandit is het snelst op straat.

niet die ranger kopen! valt zo uit elkaar

mijn vriend heeft een rustler en die heeft al heel wat crashes gehad maar er is niks :D je moet eigenlijk iets meer geld hebben voor een goede lader en een 8,4 NiMh accu, bijv van Bionic :)
oh, dankjewel, en nog wat te melden over de traxxas slash?
Ik denk niet dat ik de reely ranger ga halen dan...

Laatst bewerkt:
Wat is goed?? Een vriend van mij kocht ooit een Schumacher Cat2000.
Super goede competitie auto, maar zeer slecht aan onderdelen te komen.
Voor mijn Losi (is te duur) XX-4 uit 1997 kan ik nu nog onderdelen bestellen (niet alles meer maar wel tandwielen, diff, draagarmen, shocktowers).

Ik zou dus ook kijken of je goed/makkelijk aan onderdelen kan komen (indien nodig).
Traxxas is in jou prijsklasse echt een super merk. Onderdelen kan je goed krijgen maar het spul is ook nog eens supersterk dus je moet je best doen om iets stuk te rijden (maar alles kan kapot). Op de elektronica bijv. zit levenslange garantie (ik heb overigens geen aandelen Traxxas mocht je dat denken)! :D

Bandit, Rustler en de Stampede zijn gewoon prima wagens.
Ik ga morgen trouwens voor mijn zoontje een Stampede XL-5 halen!

Bandit, Rustler en de Stampede zijn gewoon prima wagens.
Ik ga morgen trouwens voor mijn zoontje een Stampede XL-5 halen!
ik heb trouwens wel voorkeur aan off-road en ik heb gehoord dat bij sommige auto's het tandwieltje kan beschadigen door zand wat er tussen komt, is dat ook het probleem bij traxxas wagens? ( degene die ik wil )

Laatst bewerkt:
ohw... dus dan zou ik echt een e-revo 1/16 VXL nodig hebben, want die is waterdicht , maar wel 100 euro boven mijn budget
ten eerste is hij nooit helemaal waterdicht en de tandwielen zijn open dus daar kan altijd zand in komen.en een 1/16 op zand gaat nou niet echt lekker.

Back