Wat is een goede CNC freestafel?

Al vier jaar met multirotors bezig en altijd al gefrustreerd dat ik zelf niet kan frezen dus gaat het er nu van komen, het aanschaffen van een freestafel.

Er hoeft geen spaceshuttle mee gebouwd te worden maar moet wel redelijk nauwkeurig zijn en max zo'n 2500 Euro kosten

Zelf dacht ik aan een Haase, geen idee wie heeft er ervaring?

/Frank

Geen idee wat voor een motor, Yamaha, BMW, Kawa :rolleyes:

Het is voor de modelbouw dus geen kamer vol, een redelijk tafel model is genoeg waar ik zeker een plaat van ongeveer 30cm kan uitfrezen.

welk voormaat zoek je wat voor freesmotor?
ik ben ook nog op zoek naar een router puur om dat me bf20l te klijn is voor plaat werk en meer voor metaalbewerken is.

cnc6040 of 6545 zijn vermoet ik leuke modelen en kompleet met motor en besteuring.
WALTER 6545 - Aluminum CNC Machine - CNCDIY Router Engraver Drilling and Milling Machine

Mogelijke verkoop van je CNC tafel?

Enkele maanden geleden had je het ook over een mogelijke verkoop..Toen was er een interesse peiling.

Of vergis ik mij nu..Dan sorry voor dat:)

@ ramsus,

idd, kan het topic niet terugvinden. Zijn een hoop projecten tussendoor gekomen. Komende week ga ik eindelijk beginnen aan de bouw van m'n nieuwe machine... verslag volgt uiteraard. ( Ben er nog steeds niet uit of ik hem ga kanabaliseren of niet)

Cor

Back