wat is een mooie robuste buggy die niet al teveel kost

ik heb een traxxas slash maar heb wel zin in een rc buggy maar niet een al te duure en die een beetje robust is en mijn te besteden geld is 150 euro

hij moet wel rtr zijn mij leek zo"n himoto wel maar leek mij niet een goed merk

Als het geen nieuwe hoeft te zijn kun je hier de te koop topics in de gaten houden.
worden regelmatig leuke offroad electro auto's aangeboden.
Maar 150 is wel krap aan hoor

Je zou ook nog bij hobby-king kunnen kijken daar hebben ze ook een slash kloon voor 150 dollar ofzo

+ 1 voor de Traxxas Bandit.
Robuster vindt je bijna niet, en de brushed versie is goedkoop, en een goeie prijs/kwaliteit verhouding!

hoeveel kost zo'n lrp
Z

misschien gewoon nog ff wat meer sparen totdat je hetzelfde bedrag hebt als waar je je slash voor hebt gekocht en dan een rustler/bandit vxl of de nieuwe HPI e-firestorm flux ?

Onderdelen van himoto zijn immers wel zeer gemakkelijk te krijgen... Himoto en Maverick delen namelijk exact dezelfde onderdelen.... en die worden weer op hun beurt verdeeld door de Nederlandse Importeur van HPI.

Ben zelf begonnen met een Himoto..... onderdelen zat.

Heb nu zelfs net een 2dehandse roller van Maverick aangeschaft... De Strada TC evo. De oude 60A esc en 540 9.5t brushless van men Himoto eamba truggy erin.... gaat lekker, vandaag een onroad eventje mee gedaan.... ding is mits wat afstellen zeer competitief. En over men orginele truggy hoor je me al helemaal niet klagen.... dat ding heb ik laten afzien... ok, er breekt dan wel eens iets, maar stukken zijn ook best goedkoop.

Mijn ervaring dus met Himoto: Zeker niet het beste.... maar toch veel voor weinig.

Ps: Op dat onroad eventje vandaag reed het vol X-rays van rond de 300€ voor een rollertje :)

Back