wat is het beste ?

• Topicstarter Topicstarter nowis
  • Startdatum Startdatum
N

nowis

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb helemaal geen ervaring met heli's. Maar ik zou er graag mee willen beginnen.

Ik sta op het punt om een MICRO 47G INDOOR RC-Helikopter van Graupner te kopen.
Ik heb hem zien staan voor 159 EURO in aanbieding.

Aan de andere heb ik thuis nog een flightsim (Aerofly Pro Deluxe) liggen. Om werkelijk grondig te kunnen trainen moet ik de game commander gaan bijhalen. Want bij mijn afstandsbediening is het na 2u al gedaan...
Deze kost 64,9 EURO.

Wat zou ik nu doen een van de twee kopen of allebei ?
Of met andere woorden: wat is de beste weg om in de heli hobby te geraken ?

Zo simpel is het leven niet he? :wink:
Wat is het beste voor jou? Dus wat wil je gaan doen?

Ben je geintresseerd in micro-heli's of zie je dit als een eerste (in jouw ogen noodzakelijke?) instap naar de grotere?

Wil je elektra of brandstof gaan vliegen?

En, ook niet geheel onbelangrijk, wat is je budget?

mijn id is pak de sim en ga de hele winter simmen dan weet je hoe het met de knuppels werkt en of je er aan leg voor heb .
een lader welk dan ook heb je nodig.
een lader die alles kan is een groot voor deel kost iets meer maar heb je meer aan
stap 2 wat heb je al en wat wil je.
dan komt stap 3 hoeveel geld heb je en wat voor helikopter wil je.

Het lamaatje uit china kan ook een leuke optie zijn om te starten met micro`s, die kost ong. 100 euro met zender die je weer voor je volgende micro kan gebruiken. Ik ga er dus vanuit dat je micro helies wil gaan vliegen. Een leuke manier om het helivliegen eens te proeven.

Voor mij was het al snel duidelijk. Een normale micro helicopter was echt helemaal niks om mee te beginnen. Je vliegt geheid brokken. Maar De Lama v2 daarintegen.. Geniaal ding! Heeft een aantal verbeteringen vergeleken met die van graupner, en vliegt echt heel vriendelijk. Ik zou dr bijna mijn vader mee durven laten vliegen. :lol: