Wat is het verschil tussen alle hummingbird versies ?

• Topicstarter Topicstarter steven.
  • Startdatum Startdatum
S

steven.

Guest
Hello, wat is nu eigenlijk het verschil tussen al die hummingbirdversies,
(elite,...)

Groeten
Steven 8)

V1: een Fixed pitch heli verouderd wordt niet meer door Century gemaakt. Er zijn nog wel klonen ervan op de markt. Is niet om te bouwen naar CP
V2: Fixed pitch en ook verouderd, wordt ook niet meer gemaakt. Century verkoopt de V2 nog wel met schaalrompjes (airwolf bell222 jet ranger etc.) Ook niet om te bouwen naar CP. Ook van de V2 zijn er nog klonen te krijgen.
Zie ook mijn verslag
V3: Fixed pitch Dit is de nieuwste versie. Niet om te bouwen naar CP en ik heb er nog geen klonen van gezien,
Elite FP: Fixed Pitch dus. Beetje luxe microheli. en om te bouwen naar CP. Nog geen klonen van gezien.
Elite CP: Collective pitch dus. Zie mijn verslag
Elite CP pro 3D: Collective pitch 3D heli zonder staartmotor. Groter dan de rest van de hummingbirds.

Kijk ook even op www.centuryheli.com voor de verschillen.

Ik wist dat ik voor deze vraag bij jou moest zijn Satoer ! :lol:
Hartelijk bedankt !
Groeten
Steven 8)

Nog een klein vraagje, kan je de hummingbird V3 (FP) ook apart verkrijgen ? Dus zonder zender en servo's en zo voort... ?
En wat voor een motortje gebruiken jullie als je naar brushless gaat ?

Groeten
Steven 8)

Ja hoor. hij kost 69,95$ bij Century
Verder heb ik geen winkels gezien die de V3 los verkoopt. www.Homeflyer.be verkoopt hem wel als set. De elite serie is populairder.

Er zijn zoveel brushless motoren voor de hummingbird. Mijn favoriet is de razor 350.
Andere motoren die kunnen zijn: De century brushless, razor heli V2 of een himax 2015-4100

Gebruik anders even de zoekfunctie, er is al vaker over gediscusseerd.

Back