Wat is je ervaring met de Hornet II

• Topicstarter Topicstarter Frank
  • Startdatum Startdatum
Mechanisch veruit de mooiste micro. Ik ben nog niet veel aan vliegen toegekomen, maar hij bevalt uitstekend. Gebruik de zoekfunctie maar eens.
:D

De hornet II heb ik in ENgeland zien vliegen en ze deden er de gekste dingen mee,funnels,piroflips,deathspirals noem maar op,en dit werd met het nachtvliegen zelfs ook gedaan 8O

Zelf heb ik de Hornet CP,heb er nog niet echt mee gevlogen hoor maar wel een "foute"landing gemaakt en 1 ding ben ik al achter gekomen,dat de onderdelen vrij prijzig zijn bv een staartboompje kost al 18 euro :roll:

Groeten,
Marcel

Mooi, prachtig ik weet nog wel 10000000 zelfde videootjes op het net
maar geen een uit Nederland.

Hoe vliegt deze mug standaard of moet je een ton inversteren voordat er iets 3D uit komt en zeker voor langeretijd.

Ik begin zo langzamerhand te geloven dat een aanschaf van een X-cell ION helemaal niet zo duur is. Geen upgrades meer nodig en vliegt als een 90er.

Ik zag net de upgrade prijzen voor een Hornet II, daar kwam bij de Hornet II prijs van 220 Euro nog even 350 Euro dus, als je dit al zou willen, zo'n 570 Euro zonder motor!!.

Een ION kan ik hier hebben MET motor / regelaar voor 950 Euro, oke ik denk niet dat ze ermee binnen laten vliegen.

PS 18 Euro voor een kool buisje Marcel!!?? de buis voor mn Rappie 90 is nog goedkoper. Je gebruikt zeker toch wel een buisje van de vliegershop of zo.

Ik denk dat je altijd een ton moet investeren eer een micro geschikt is voor 3D.
Sowiezo kan je het standaard motortje eigenlijk meteen weggooien en vervangen voor brushless. Daarnaast gooi je er al gauw wat alu tunning tegenaan., carbon bladen, snelle servo's, en niet te vergeten de Bel-hiller mixing mod voor de Hornet.

Nee, heb nog geen een micro gezien die standaard echt probleemloos goed vliegt.

Hoe dan ook, sommige zeggen van niet maar over het algemeen blijft een micro goedkoper als een 30-size.

en dat is dus weer onzin, zowat elke 30er heli vliegt zonder enkele upgrades.
raptors, shuttles, calibers.
en met die dingen kan je ook nog 3d vliegen zonder een ton er tegenaan te hoeven gooien.

je klept maar wat, neem als voorbeeld je eigen 30-er, die heeft NIKS nodig om "super" lekker te vliegen, dat doet ie al met alle mogelijke standaard servos en zooi erin die je maar kan wensen.

overigens, terug naar de hornet II in dit draadje.

Eric larson vloog, voor hij over is gegaan op de DUZI configuratie uit et bovenvermelde filmpje helemaal stock met de hornet.

Buiten een hacker brushless niets aan de kit veranderd en dat levert deze beelden op

http://home.speedfactory.net/threedmaniac/Videos/Hornet_Video_1.zip

Nu heeft hij dezelfde configuratie als de meesten (ik trouwens ook maar hij was eerst....en kan ermee vliegen ook)

AXI 2208/20 oftewel de relabelede TWISTER
verzwaarde bladen
bell hiller
voor de rest niks bijzonders buiten het feit dan dat hij zweert bij THUNDERPOWER lipo's en sinds ik ze ook heb raak ik geen kokam meer aan.

en het feit dat eric larson stuurt, die vliegt ongeveer net zo hard als alan szabo :)

remember, als alan szabo met 1 van onze helietjes knalt staan we ook te watertanden :wink:

de meeste helies zijn capabel genoeg, alleen de piloten nog niet zo goed als die in het filmpje :D

Back