wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Ben nu al drie weken aan het wachten op m'n sunnysky x2213 980kv motor's, aangekocht bij Banggood (dus niet zeker dat het echte zijn).

Liggen nu al 2 dagen bij de douane, zal dus bijbetalen worden...

Aangezien de motor's het enige onderdeel is dat ik nog mis heb ik maar m'n rekening verder geplunderd en 4 Emax mt2213 935kv motor's aangeschaft.

Benieuwd hoe deze het zullen doen, de meeste reviews zijn positief!

Ben nu al drie weken aan het wachten op m'n sunnysky x2213 980kv motor's, aangekocht bij Banggood (dus niet zeker dat het echte zijn).

Liggen nu al 2 dagen bij de douane, zal dus bijbetalen worden...

Aangezien de motor's het enige onderdeel is dat ik nog mis heb ik maar m'n rekening verder geplunderd en 4 Emax mt2213 935kv motor's aangeschaft.

Benieuwd hoe deze het zullen doen, de meeste reviews zijn positief!

zijn er namaak in omloop dan ?

Deze zijn goed hoor heb emax 2300kv gehad doorverkocht aan een forumlid is er erg tevreden over

Laatst bewerkt door een moderator:
Hetzelfde geld bijvoorbeeld ook voor de ZMR/RCX 1804 2400KV motoren.

Bij ons op de club had iemand bij Banggood 4 setjes ESC + motor + props besteld en de motoren bleken bij aankomst ook namaak te zijn. Van mindere kwaliteit en zagen er ook net wat anders uit.

Zelfs een "goedkopere" motor als de 1804 wordt dus nog nagemaakt :-(

Ik heb ze dan ook bij myrcmart besteld ondanks dat ze niet op voorraad waren, dan zouden het in ieder geval originele moeten zijn.

Altijd fijn als de post is geweest met weer een mooi doosje!..Flip260/2208-2000kv Cobra's/ZMR 20a esc's/HQProp 6x3 en 6x4.5...:D

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Multirotorparts ontdaan van een deel van hun voorraad.

Ik ga de 1704 1900 kv Multistars vervangen met Cobra 2204 2300 kv in combinatie met 5x4 props. De quad kwam met de Multistars en 5x4x3 props van de grond maar hield niet over - het vliegen is toch wel erg leuk, tijd voor fatsoenlijke motortjes :)

Bij Multirotorparts HQprops in de maat 6045 besteld, 20A escs en een paar extra motoren.
En wat reserve schroefjes ontvangen: dank :) :)

Binnenkort nog wat zwarte wonders kopen: nog ff geduld

ElectronicaRC :
- 1.3 ghz 850 mw FPV setje
- ImmersionRC ezUHF + 8ch diversity setje
- 2x 2.5 dbi 8ch Rx helical antenna

ReadyMadeRC :
- Skywalker pan/tilt pod
- IBCrazy 1.3 ghz long range Vrx Cross Hair Antenna
- IBCrazy 1.3 ghz Mad Mushroom Vtx Antenna

Back