Wat is jullie beginnersauto

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Anonymous, 26 sep 2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ik zoek een brandstof auto, daarom wil ik graag even weten wat een goeie beginnersauto is. Ik zou daarom graag willen weten wat jullie eerste brandstofauto was of is en of jullie er tevreden mee waren.
     
  2. krazy

    krazy Guest

    Pascallo....browse even goed door het brandstof forum heen. Er is elke week een topiic met dit onderwerp zo'n beetje.

    Succes.
     
  3. BlackFox

    BlackFox Guest

    Ja, gisteren was er nog ene :roll:
     
  4. MobFigure

    MobFigure Guest

    Yep deze vraag kom tegenwoordig elke dag langs :D
     
  5. P@trick

    P@trick Guest

    maar hij wil eten welke au we rijden.
    eigenlijk lijkt het me wel leuk om een sticky te maken en dat je daar neer mag zetten hoe je heet wat je eerste auto was en wat je nu rijd en waar ook maar 1 post perpersoon dus niet ergens op reageren. gewoon plain.
    dan als je status veranderd kan je je org post aan Passen dit voorkomt een hoop vragen en kan je gewoon zo af en toe eens kijken wie waar ook al weer woonde of veel reed etc.

    lijkt dit julie wat.

    dan gaan we dit aan een mod of rob ert melden.
     
  6. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Mijn eerste echte RC auto was een Tamiya Sandrover gebaseerd op dezelfde chassis als de misschien iets beter bekende holliday buggy.

    Mijn eerste brandstof was een Serpent Cobra welke ik nog steeds heb liggen. Ik wil hem nog steeds weer een keer rijklaar maken. Ik heb ooit een hoop Serpent Spirit onderdelen gekocht om het ding weer rijdend te krijgen. Samen met een Corvette body en een Serpent sprint versnellingsbak moet het een leuk auto'tje worden.

    Vele jaren geleden ooit begonnen, hoef in principe niet veel meer aan te doen maar het komt er niet van ;(
     
  7. NiTrO

    NiTrO

    Lid geworden:
    1 dec 2002
    Berichten:
    1.130
    Locatie:
    nevele
    zonde daarvan
    maar welke auto is dat pcies?
    van een serpent cobra heb ik nog nooit gehoord :oops:
    foto?
     
  8. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    De Cobra was een 1:8 brandstof buggy, stamt ergens terug in 1985 dat dat model ontwikkelt werd.
     
  9. Guest

    Guest Guest

    mijn eerste

    kyosho pure ten alfa (knaake ding) nieuw gekocht
    2 maal carson, een offroad en een onroad met 2 versnellingen 2ehands gekocht.
    nu een serpent impulse 2 versnellingen 2,1 cc turbo motor 2e hands gekocht.

    De serpent is tot nu toe de snelste en fijnste wagen. MAar ik zoek eigenlijk weer een kyosho pure ten alfa omdat die onderdelen heel makkelijk los te gebruiken zijn.

    De Cobra was een 1:8 brandstof buggy, stamt ergens terug in 1985 dat dat model ontwikkelt werd.[/quote]
     
  10. Oregon

    Oregon Guest

    Mijn eerste RC auto
    was een outlaw ( elektrische )
    een of ander merk ( speelgoed : nikkon ofzo)
    mijn eerste RC nitro auto
    das de nitro fun 12 , waar ik nu al een maand mee rijdt
    [​IMG]
     
  11. R2D2

    R2D2

    Lid geworden:
    18 jun 2003
    Berichten:
    845
    Locatie:
    Veendam
    de eerste een kyosho pure ten , mar daar zijn de onderdelen slecht van verkrijgbaar.
    Toen een Carson , rotzooi slechte kwaliteit , moet je nooit kopen een carson is om naar te kijken niet om mee te racen.
    en nu rij ik met een serpent Vector 1:8 , perfecte raceauto geen problemen mee , nu moet ik wel vermelden dat ik op een circuit race , en daar is een carson totaal niet geschikt voor en de motoren zijn niet sterk genoeg, nooit geen force motor meer , slecht af te stellen en loopt onregelmatig
     
  12. BlackFox

    BlackFox Guest

    Daar ben ik het nie mee eens, mijne Protech heeft ook een force motor en die loopt als een klokje.
    Afstellen is een piece of cake zodra je het onder de knie hebt.Dat onregelmatig lopen heb ik als ik op de zelfgemengde 16% brandstof van de winkel loop, nu rij ik voorlopig op 10% Daytona en daar zijn volledig geen problemen mee.
     
  13. Guest

    Guest Guest

    ahahah :lol: dus volgens jou is een kyosho pure ten beter dan een carson ?
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Zijn er geen mensen begonnen met electro :S?
     
  15. Oregon

    Oregon Guest

    Profesionele elektro niet neen , wel met een nikko , die ging 24 km/u .... viel wel best mee , daarmee dat ik zo goed kan sturen *kuchkuch*
     
  16. BlackFox

    BlackFox Guest

    hehehee, ik heb er verschillende speelgoed elektro gehad, ene die ging 30, ene die ging 26 en ene die 10 haalde :lol:
    Vond et maar prul omdat die batterijen maar 10 minuten meegingen dus ben ik maar direct naar brandstof overgestapt met meer dan et dubbele van de snelheid :twisted:
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    Wie is er eigenlijk wel met Electro begonnen :S
     
  18. R2D2

    R2D2

    Lid geworden:
    18 jun 2003
    Berichten:
    845
    Locatie:
    Veendam


    dat heb ik niet gezegd , alleen ik had met de kyosho minder problemen dan met een carson , die wagens zijn gewoon niet geschikt voor een circuit , het is meer een wagen om een beetje mee op een parkeerplaats of zo te rijden en niet voor wedstijden .
     
  19. StarFish

    StarFish

    Lid geworden:
    25 sep 2003
    Berichten:
    191
    Locatie:
    BelgiƩ
    Ik heb een HPI RTR3 en tot hier toe ben ik hier heel tevreden over ben nu ongeveer 2 maand bezig met deze sport.Ik heb nog niet veel veranderd aan mijn autotje juist een andere uitlaatbocht en een ander koelhoofd.Weet nog niet wat de wagen nu zal doen met deze nieuwe dingen want heb nog geen tijd gehad door het slechte weer om te rijden.
    Mijn eerste body die bij de kit zat is een dodge stratus en heb nu ook nog de body van een saleen sr7. :lol:
     
  20. Qlone

    Qlone Guest

    Mijn eerste autootje, zo'n dikke 10 jaar geleden was een electro offroad model; een tamiya Manta Ray.
    [​IMG]

    Na daarop uitgekeken te zijn (hij was stuk, en vond 't toen de moeite niet meer om 'm op te knappen) ben ik 9 jaar 'uit de hobby gestapt'. Op een gegeven moment begon het toch weer te kriebelen, en heb ik een brandstofwagentje gekocht; een HPI Nitro rs4-2. Eindeloos veel plezier mee gehad, en opgevolgd door een serpent impulse pro.

    Momenteel heb ik een HPI RS4-3 SS (heb een hekel aan RTR uitvoeringen... zelf bouw ik ze toch beter) en de serpent Impulse Pro.

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina