Wat is jullie beginnersauto

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Anonymous, 26 sep 2003.

  1. Rick St.

    Rick St. Guest

    mn eerste auto was een Team asso rc10, Van mn oom gekregen.. :D had ie nog.. En daarna een eigenbouw daarna tb-01..zoals mark al zei... een kloteding maar wel leuk voor rally, en toen een conrad 1:10 en toen de wildcat, Nu de eigenbouw weer herbouwd, En over minder dan een week waarschijnlijk een serpent impact.
     
  2. marco_b

    marco_b

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    425
    Locatie:
    Duiven
    Mijn eerste was een carson cr4, maar aan dat touwtje trekken had ik al snel gezien.
    Toen een serpent Impact M2 gekocht, verder opgebouwd naar een 2002 versie, ondertussen een hpi MT gekocht, maar moest toen weer aan dat touwtje trekken, dus met 2 weken weer weg, toen een marder gekocht, schitterend, maar twee weken later weer verkocht, toen ook gelijk de serpent verkocht, en toen mijn eerste nieuwe auto, een Technokit EL99 Pushrod, schitterende auto, met een goed rijgedrag.
    Veel instelbaar voor een lage prijs.
     
  3. bennieboy90

    bennieboy90 Guest

    mun eerste een Nikko natuurlijk en toen een tamiya tl 01 ofzoow en nu rijdt ik met een kyosho alpha 3 waar ik nu nog tevreden mee ben :p
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    1. Niko Opel Ascona :(
    2. Niko Kadet GSI :x
    3. Niko Buggy :lol:
    4. HPI MT4 :)

    Huidige auto is een HPI Savage 25 :lol: en die bevalt tot op heden prima!
     
  5. ik heb eerst 3 niko's gehad
    toen een Thunder tiger on-road auto (onbekend type) en kijken hou nitro was!

    en nu een HPI savage 21 en ik ben die aardig aan het hop uppen :D ;)
     
  6. mijn auto's

    een niko
    toen zo'n maf ding
    teon weer een niko een porsche
    toen een booster van prtech
    toen een hoping mad
    en toen mijn brandstof auto van carson die ik pas heb een hij rijd heel goed
     
  7. HPI Freak

    HPI Freak

    Lid geworden:
    11 jul 2004
    Berichten:
    320
    Locatie:
    Elst (Utrecht)
    HPI Nitro MT-2

    [​IMG]
    Dit is niet mijn eerste auto maar wel tot nog toe de beste.
     
  8. speedy consales

    speedy consales

    Lid geworden:
    2 feb 2004
    Berichten:
    342
    Locatie:
    Delden
    JA ik ben begonnen door te winnen let op ja ene 2 wiel aangedreven f103 ding ging toen nog hardt als jongetje van 8 aardig wat stoepranden gepakt maaar toen 5 jaar later rijd ik tegen een paal aan hele carbon chassis naar de kl*ten toen heb ik een sprint gekocht wat ik wel een kutding vind vanwege steentjes die steeds in die banden komen en toen heb ik in amerika ongeveer een half jaar geleden een hpi rs4 3 ype ss gekocht want daar zit er al een motor in :p
     
  9. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    begonnen met een hpi sprint echt super wagen voor de beginner. toen een savage SS en nu toch maar weer electro Xray evo 2 komt deze week nog binnen 8)
     
  10. Xander

    Xander Guest

    Mijn eerste auto. :)

    [​IMG]
     
  11. SLAyRe

    SLAyRe Guest

    Ben zojuist begonnen met n nitro karretje, de Schumacher Fusion.

    Heb m in 2 daagjes lekker ingereden, nu gaat t echte werk beginnen :O
     
  12. Ik ben begonnen met een electro Tamiya Wild Dagger (monstertrukje) maar vond het te langzaam gaan en wilde wel eens brandstof uit proberen dus nu hebik een smartech winner sport met schlesser buggy kap
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    mijn auto`s waaren de:

    1ste

    Tamiya

    Mad Fighter Buggy - kleurig, apart, puur genot en gegarandeerd actie. Door de stabiele techniek, perfecte mechanica en het geringe gewicht behoort dit model tot de favorieten.
    Het bouwpakket wordt incl. mechanische snelheidsregelaar, Mabuchi 540 motor en decals geleverd.
    Technische spec.: Schaal 1:10 • Afzonderlijke wielophanging • Pendelachteras • Achterwielaandrijving • 1 veerpoot per wiel • Stabiel kunststof chassis • Afgedichte behuizing met differentieel • Afm. (lxbxh) 390 x 235 x 135 mm.


    Kant-en-klaar of als bouwpakket
    2WD
    Afzonderlijke wielophanging
    Stabiel kunststof chassis
    Gebruik beginner
    Stock 30 km/h
    Options 50 km/h
    Full Options 60 km/h



    2de

    Carson

    Sportief rijden met 4WD-techniek. De voertuigen op schaal 1:10 worden geleverd met een voorgemonteerde Carson 4WD-tourwagenchassis.De in het midden geplaatste motor en zijdelings ingebouwde accu zorgen voor een optimale gewichtsverdeling. De verstelbare onafhankelijke wielophanging met oliegevulde schokdempers voor en achter zorgt voor een optimale grip. De carrosserie is al gespoten. Bijpassende decals worden meegeleverd.
    Technische spec.: Voorgemonteerd 4WD-chassis · Cardanasaandrijving · 2 metalen differentilen · Krachtige elektromotor type 540 · Aluminium motorophaning · 3-traps mechanische snelheidsregelaar · Schuimrubberen bumper · Lengte 380 mm · Breedte 180 mm · Wielstand 260 mm · Gewicht 1140 g.

    Audi TT 4WD
    4 WD-chassis
    Met gespoten carrosserie
    Verstelbare wielophaning
    Oliedrukschokdempers
    4 WD-Cardanasaandrijving
    Krachtige elektromotor type 540

    en 3de

    De SAVAGE 21

    gr mark
     
  14. rc-freak

    rc-freak Guest

    Ik heb eerst verschillende niko auto's gehad, maar deze waren meestal na 2 weken al weer stuk. :p :p :p
    Daarna heb ik een Kyosho Ultima ST gehad, maar dat was ook niks, omdat ik de motor helemaal verkeerd had ingelopen.
    Daarna heb ik een Carson Wild Cat, gehad wat opzich wel een leuke auto was, maar ik wilde meer........ :twisted:
    Vandaag ga ik dan eindelijk mijn savage ss met picco kopen. :twisted: :lol: 8) :twisted:
    Dus we hebben weer een savage rijder erbij(alweer) :lol:

    Greetz rc-freak
     
  15. DjangoT

    DjangoT Guest

    eerste auto was nikko ofzow...

    maar een echt

    1.Kyosho PureTen Spider 2WD (electro)
    2.Fg Eco-Line(benzine)
    3.Hpi Savage(brandstof-verkocht stomme dingen)
    4.Hpi rs4 evo3 Rtr
    5.Word Fg Evo4.
     
  16. hilbren

    hilbren Guest

    nou dan post ik de mijne ook maar:
    • - eerste auto was 1 of ander vaag duits merk (verkocht)
      - later ongeveer een zelfde auto gekregen van een oom, die heb ik opgevoerd door de transistoren te omzeilen met een relais (ging toen wel erg hard) achteras gebroken en overleden
      - Tyco 6 wiel auto (rijdt als een tank) superstevig. (verkocht)
      - hpi rs4 MT
      - tamiya porsche (te koop)
      - hpi rs4 rtr3, voledige upgrade naar SS met een super snelle nova mega motor (te koop)
      - Serpent impact, heerlijke auto, deze hou ik voorlopig nog wel 8)
     
  17. ldhs

    ldhs

    Lid geworden:
    12 nov 2004
    Berichten:
    24
    Locatie:
    nijverdal
    nou mijn eerste auto`s zijn een tnx en een tamiya nitro thunder super auto`s zijn niet stuk te krijgen [/img]
     
  18. DjangoT

    DjangoT Guest

    eerst electro
    toen ik 12 werd haalde ik een fg eco-line
    ergens in het jaar toen ik 13 was een savage die al weer weg is
    14 haalde ik een hpi rs4 3 evo en een lauterbacher l3.ss

    edit zie net dat ik al bericht had geplaats nja sorry.. is alweer 5 maanden geleden 8O
     
  19. Flip

    Flip Guest

    uhmm het snelste nikko ding
    en nu de fw-05 s voor mij :lol:
     
  20. Roger B.

    Roger B. Guest

    eerst een oude tweedehands 1:8 kyosho nitro, en nu een FW05s 1:10 nitrro kyosho.

    Daarnaast ga ik met vliegen beginnen.... vorige week een heli gekocht
     

Deel Deze Pagina