Wat is jullie mening over Himoto monster truck

Discussie in 'Electro auto's' gestart door ivan_1994, 25 nov 2013.

  1. ivan_1994

    ivan_1994

    Lid geworden:
    25 nov 2013
    Berichten:
    2
    Beste lezers ik ben nieuw op modelbouwforum mijn naam is ivan 19 jaar uit Hengelo
    Ik wil graag beginnen met rc auto's als hobby. Ik heb na wat zoeken op internet deze HIMOTO bestel omdat die veel bied tegen een relatief laag prijs . ik heb een ander zender bij besteld en een mini camera en 2 ventilator motor koeling een snellader zit gratis bij. totaal prijs 260 Brushless Truck Hummer Black _br /_ -

    Aangezien dit mijn eerst aankoop is en jullie veel meer ervaring hebben ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie van het merk Himoto vinden?
    Alvast bedankt

    P.s. Weet iemand een goed plek om een redelijk lipo accu te kopen tegen scherp prijs
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2013
  2. Indoorvlieger

    Indoorvlieger Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 mei 2010
    Berichten:
    12.801
    Locatie:
    Flevoland
    Welkom. Het kan wel handig zijn om in het vervolg voordat je iets bestelt te informeren of een bepaalde auto waar voor zijn geld biedt. ;-)

    Goedkoop kan later duurkoop blijken te zijn.


    Als je goedkope maar toch vrij goede lipo's zoekt, is Hobby King een optie.
     
  3. ignace

    ignace

    Lid geworden:
    9 jun 2011
    Berichten:
    205
    heb even op de site gekeken en ziet er een zeer leuke site uit en best betaalbare prijzen. laat even weten wat je bevindingen zijn en of die mini camara goed werkt.
     
  4. studio-micka

    studio-micka

    Lid geworden:
    29 jun 2012
    Berichten:
    30
    Locatie:
    west vlaanderen
    lipo

    Als je bij hk lipo's besteld betaal je iets meer verzendkosten tov vroeger en de levering wordt niet meer gegarandeerd wat voor zeer lange wachttijden kan zorgen lees hun beleid eerst eens door ivm lijpo's opzenden .
    Ze zijn wel hun geld waard.
    Gens ace zijn ook hun geld waard en verzenden vliegensvlug .
    Is tevens een sponsor van je favoriete site ;)
     
    henry1979 vindt dit leuk.
  5. Indoorvlieger

    Indoorvlieger Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 mei 2010
    Berichten:
    12.801
    Locatie:
    Flevoland

    Geldt dat ook als je uit een lokaal Warehouse bestelt? Dan hoeft het niet in het vliegtuig etc.


    Ik krijg de indruk dat Himoto hetzelfde spul is als HSP, gezien de info op de site van Monstercars. HSP is heel erg budget, Hobby King verkoopt ook wat spul van ze, zoals de 1:18 Eidolon. Die was goedkoop, maar ik had hem achteraf gezien nooit gekocht, en gelijk een betere auto genomen. Heel veel speling op de besturing, trimstand van de stuurservo was afhankelijk van hoe vol je accu was, dus om de minuut kon je een paar klikjes bijtrimmen, motor was flink overgeared, en niets af te stellen. Leuk voor even, maar geef je wat meer uit, dan heb je een 10 keer betere auto...
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2013
  6. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.483
    Locatie:
    Sassenheim
    Kijkend naar wat kenmerken van het chassis zie ik gelijkenissen met Reely, Maverick en nog wat merken. Dus ja, het komt uit een fabriek die alleen in complete containers denkt....

    Het betekent niet dat de kwaliteit slecht hoeft te zijn, ik geloof dat het Psygho op dit forum was die tevreden was over de kwaliteit van zijn Reely.

    Maar ehm.... laat dit geen HP aankoop topic worden, over HK is al genoeg geschreven in de vele topics over het kopen in het buitenland.
     
  7. MicroVlieger

    MicroVlieger

    Lid geworden:
    24 mei 2012
    Berichten:
    656
    Locatie:
    Krommenie
    Ik heb er al wat gehad en het zijn prima auto's voor de prijs.
    heb er nu ook toevallig nog een..

    er is trouwens genoeg om af te stellen...
    heb YT filmpjes als je die eventueel wilt zien......

    Groet, Ray en succes man....
     
  8. marc 2

    marc 2

    Lid geworden:
    15 jul 2009
    Berichten:
    3.897
    Locatie:
    tussen breda en eindhoven
    kun jij de E niet vinden op je toetsen bord ???
     
  9. MASSEFRANK1999

    MASSEFRANK1999

    Lid geworden:
    24 mei 2011
    Berichten:
    327
    Locatie:
    roswinkel drenthe
    jv-store.nl goeie site en goedkoop en nederlands
     
  10. ivan_1994

    ivan_1994

    Lid geworden:
    25 nov 2013
    Berichten:
    2
    Ik heb hem al paar dagen binnen gekregen. Het bevalt zeer goed en kwaliteit is zeker niet slecht. De auto heeft paar stevig klappen gehad en er is niets kapot gegaan. Snelheid is prima en genoeg power. Mini camera moet ik nog uitproberen berricht ik jullie later over
     
  11. Senne!!

    Senne!!

    Lid geworden:
    7 jan 2019
    Berichten:
    13
    Locatie:
    Zeeland- Middelburg
    Is het wel betrouwbaar? Het wordt voor bizar lagen prijzen verkocht!!!
     
  12. Murtnzz

    Murtnzz

    Lid geworden:
    19 mrt 2015
    Berichten:
    8
    Locatie:
    Hardenberg
    Mijn zoon heeft er 1. Heeft er veel plezier van het enige is dat zn accu gauw leeg is. Verder redelijk snel en kan redelijk wat hebben.
     

Deel Deze Pagina