wat is leuk om mee te beginnen?.

Hallo

Mijn naam is Tom Rinkes en ik wil graag wat proberen in de richting van een DLG.
Als iemand nog iets leuks heeft of weet dan hoor ik het graag.
Ik heb natuurlijk wat rond gekeken en kwam het volgende tegen

wat denken jullie van onderstaande?
71448.jpg

VENUS DLG 1230MM + SERVOS / bis 2500 mm Spannweite / Segelflugmodelle / Segelflugmodelle / Flugmodelle und Zubehör / Modellsport Schweighofer_

of

R2hobbies.com - 2 Channel RC EP 1.2M DLG Thermo Glider, Fiberglass / Balsa Wood Made, rcpl71032

01.jpg

Nee.

Beide niet.

Kijk eens op de site van Decker Planes voor de Spinnin' Birdy of de Bonsai.
Maar beter kun je zelf een Mimi maken. Veel goedkoper en niet moeilijk.

De bovenstaande DLG's zijn niet goed:
- de Venus is te slap
- de andere heeft geen doorlopend staartvlak waardoor hij niet goed te gooien is.

Als ik jou budget zo inschat zijn er 2 opties en vergeet de rest!!
Optie 1: Spinnen Birdy
optie 2: Mimi

Kijk op www.f3k.nl onder modellen. Site is nog steeds under construction.:rolleyes:

Ik ben het helemaal met Theo eens. De mimi en de Spinnin' Birdy zijn veel betere keuzen. Ik wens je veel succes met je keuze en hoop dat net zo snel verslaafd raakt als de rest :).

Maak inderdaad een MiMi, koop desnoods een spinnin' birdie.. Bovenstaande DLG's zijn inderdaad helemaal niks, daar ga je na een kwartier op afknappen..

Ik zie dat je vlak bij mij woont, eventueel kunnen we een keer ergens afspreken om te vliegen (eind juni word er gevlogen in Heerde, is voor jou ook redelijk in de buurt toch?

Vraag anders hier eens rond of iemand nog een 4e handsje heeft liggen :)

Bedankt

Helemaal duidelijk en bedankt voor de snelle reacties.
ik zal op deckers planes eens kijken of misschien wel zelfbouwen

zeker is dat ik op korte termijn aan het vliegen ben met een DLG
nogmaals bedankt

Tom Rinkes

hoi tom

de spinning birdy moet je nog wel zelf bouwen hoor! dat is gewoon een bouwpakket. ans je direct wil vliegen zou je toch iets moeten zoeken wat tweedehands is.

Back