wat is vinden jullie van deze lader?

• Topicstarter Topicstarter Cees van de Vendel
  • Startdatum Startdatum
C

Cees van de Vendel

Guest
hallo,
wat vinden jullie van deze conrad lader .
snellader digipeak 12/230 v 1-14 cellen ni-cd en nihm accu's laadstroom 0,2-5 A bestelnummer 227640-04 www.conrad.nl en dan onder dat nummer zoeken.

gr. Cees
[/url]

neej wat moet ik met lipo's! zit in de rc auto wereld.

gr. Cees

Cees, we zijn altijd bereid mensen te helpen, dat is het probleem ook niet, maar dit is al je derde topic over een lader. :o Wordt een beetje teveel van het goede vind je zelf ook niet. :?Stel dus eerst voor jezelf vast over welke specificaties een lader voor jou moet voldoen, zoek vervolgens een die hier aan voldoet en ook qua prijs enigzins interessant is, en MAAK EEN KEUZE! ;)

Automotoren trekken te veel stroom.....
Een 12 wikkelingen kan pieken tot meer dan 60A trekken.... Lopo's zijn daarvoor nog niet gemaakt.

Offtopic
Ik heb dezelfde auto als Cees, opzich kun je wel iets erop verzinnen dat ook lipo cellen erin passen, maar bij onze auto ligt de accu links en de motor, regelaar ed rechts. Hierdoor klopt je gewichtsverdeling niet wat dus gewoon niet meer lekker rijd.
Hoooiiiii

Hou het forum aub schoon jongens.
Laten we er met elkaar aan meedoen
dan blijft de info de boventoon voeren op het forum.
In het cafe mogen we ouwehoeren :wink:

Inderdaad nono, laten we teruggaan naar het onderwerp: Is de lader die Cees laat zien een fatsoenlijke lader om Nicads en NiMh mee te laden? LiPo's zijn niet aan de orde.

hallo,
je kan naar www.conrad.nl en dan betselnummer: 227640-04 intikken bij zoeken en dan krijg je hem en dan zie je hem. je kan dan naar infobox gaan vr extra info te krijgen.

gr. Cees

ziet er wel goed uit geloof ik.
ook al blijf ik een voorstander van schulze omdat je die een update kan geven.
Maar die is een stuk duurder.

heej,
ja dat is hem. alleen staat er dan conrad op.

bedankt roelof!!!!

hee,
ben er achter gekomen dat die max 5 ampere op 12 v laad en max 3 ampere op 220 v.

gr. Cees

Dat is volgens mij altijd zo.
Maar weet dit niet zeker.
Kijk anders eens naar andere laders die ook op 12 en 220 volt kunnen

Als dat zo is kan je denk ik beter de Jamara Xpeak-5 kopen. Lekker klein dingetje, ook 3A op 220v en 5A op 12v maar kent naast een uitgebreid display met een hoop info ook nog eens 10 programmeerbare geheugens voor div accupakketten.

Nadeel is dat ie maar tot 8 cellen laadt, kost wel 89 euro.

Back