Wat kan je met een heli?

Je hebt je vast ooit afgevraagd wat er allemaal niet mogelijk is met een heli; inverted vliegen, chaos, funnels etc was waarschijnlijk het antwoord.
Maar wist je dat dit ook allemaal kan?:

OAKYP26VYd4[/media] - R/C Heli "Empire of Madness" DVD

Hoewel dit allemaal erg gevaarlijk is en ik het nooit van mijn leven zou proberen heb ik er wel hard om kunnen lachen en ben best benieuwd naar die dvd!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Damn, een heli gebruiken als aandrijving voor op een skateboard...je moet er niet aan denken wat daar allemaal fout kan gaan...

Damn, een heli gebruiken als aandrijving voor op een skateboard...je moet er niet aan denken wat daar allemaal fout kan gaan...

Dat is normaal op Joetjoeb, bij Jijbuis zitten de heldersten niet.

Laten we nu gewoon gezellig filmpjes blijven kijken a.u.b. :)
Zijn er ook filmpjes met vliegende paashazen trouwens??

je hebt mijn god niet beledigt kerel , maar als je niet helder zou zijn , zou je al helemaal niet zo kunnen vliegen .

Ok dan...
Dit is wel een hele mooie vlucht trouwens, ook van heligraphix.
Goddelijk niet ;), maar wel close :mrgreen:

je hebt mijn god niet beledigt kerel , maar als je niet helder zou zijn , zou je al helemaal niet zo kunnen vliegen .

Hangt ervanaf hoe je het bekijkt en hoe je mijn post intrepeteert heh. Je kan ff doordenken of kort om de bocht gaan.

Ok dan...
Dit is wel een hele mooie vlucht trouwens, ook van heligraphix.
Goddelijk niet ;), maar wel close :mrgreen:

Ik geloof dat je met die heli hier gelijk de aandacht van de milleupolitie te pakken hebt.

Dit zal best heel knap zijn, maar het trekt mij totaal niet. Een echte heli vliegt niet zo en kan dit ook niet. Als je dit 1 keer hebt gezien dan heb het allemaal gezien. Ik heb diverse van deze filmpjes bekeken en feitelijk is ook dit allemaal hetzelfde. Ik denk dat het een doesport is en geen kijksport.

Ik geloof dat je met die heli hier gelijk de aandacht van de milleupolitie te pakken hebt.

Dit zal best heel knap zijn, maar het trekt mij totaal niet. Een echte heli vliegt niet zo en kan dit ook niet. Als je dit 1 keer hebt gezien dan heb het allemaal gezien. Ik heb diverse van deze filmpjes bekeken en feitelijk is ook dit allemaal hetzelfde. Ik denk dat het een doesport is en geen kijksport.
kan je niet gewoon normaal doen en leuk reageren? reageer dan gewoon niet...

Ik ben een groot voorstander van het laten leven zeg maar...
We voeren hier niet speciaal een show voor jouw alleen op ;)
Ik waardeer deze beoefening van de RC heli sport namelijk ook ten zeerste en oefen hem zelf uit.
Daarnaast waardeer ik bijv. de Schaalheli modelbouw en het mooi op schaal vliegen ook ten zeerste.
Je mening hebben is je goed recht.
Je kan het uiteraard zo vinden...
Maar wat heeft het voor meerwaarde om het hier te vertellen.
Als iemand een bouwverslag gaat versieren met misplaatste opmerkingen, dan wordt er ook acuut ingegegrepen.
Houd a.u.b. alle secties gezellig, anders ben ik namelijk wel genoodzaakt in te grijpen.

M.vr.gr.
Eric

Ik geloof dat je met die heli hier gelijk de aandacht van de milleupolitie te pakken hebt. ...
Vanwege de rookpluim bedoel je? Maak je geen zorgen. Ik heb ooit met windstil weer, later op de avond, een paar weilanden in de rook gezet, stond er tot mijn knieën in, ruggen van de schapen kwamen er nog net boven uit, mooi gezicht. Afgezien daarvan, hoeveel olie blazen bromfiets-tweetakkers wel niet in de lucht.

Je kunt natuurlijk commentaar op je opmerking verwachten als mensen enthousiast zijn. Na 10 minuten 3D kijken ben ik doodmoe. Anderzijds is het erg leuk dat een modelheli veeeel meer kan dan een 1:1 heli, ik mag het graag tegen een 1:1 piloot zeggen :D En dat raggen is bij uitstek de manier om materiaal te verbeteren.

Laatst bewerkt:
Back