wat kost een fpv quadcopter

ik ben helemaal nieuw hier en heb nergens ervaring mee ik wil graag een quadcopter bouwen met fpv maar ik heb geen bergen geld dus vraag ik me af voor hoeveel ik een goedkope quadcopter kan krijgen (met alles erbij ook zender...) alvast bedankt mvg menno

Hey Menno,

Wat zijn bergen met geld? Hoeveel heb te besteden?
Misschien is het een idee als je begint met een kleine quad, ik ben erg blij met mijn Blade MQX, deze heb je rond de 150e inc zender. Helaas is deze heli niet helemaal geschikt voor FPV, maar hij kan wel tegen een stootje. Op youtube zijn er trouwens wel filmpjes te vinden met die heli + fpv.

Voor FPV heb je naar mijn mening wel wat ander spul voor nodig en dan ben je al snel over de 700e kwijt, je wilt dan wel wat kwaliteits spul hebben. Je moet er niet aan denken dat iets niet werkt als je een eindje weg bent.

Voor 300 euro heb je geen quadcopter die met FPV werkt. Met een schermpje/bril + camera + zender/ontvanger alleen al zit je zeker op de helft. Dan mis je nog de quad zelf.

Daar kom je helaas niet mee toe.
Je moet al voor een redelijk goed Fpv set 400 euro neertellen.
Dan nog een goede stabiele quadcopter +/- 200 euro. (low budget quad)
Effe doorsparen , best ineens iets goeds kopen anders heb je er niks aan....

Of (een gedeelte van) die 300 gebruiken om een goede quad te bouwen, en vast wat vliegervaring op te doen. Kan je ondertussen doorsparen en er later nog een camera onder hangen :)

+1 :)

vliegen moet je leren , het is niet zomaar even een zender vastnemen en klaar..
Begin met het begin.

alleen de quad bouwen en later de camera is ook een goed idee wat heb ik allemaal nodig voor een quad (heb al wel wat rondgekeken maar er zijn zoveel dingen die op elkaar moeten passen)

4 motoren + 4 regelaren (dezelfde motoren en dezelfde regelaren)
Een goed bord en een frame (zelfbouw of een kant en klare frame)
4 props

Laatst bewerkt:
Goede info heeren (damen),
ik heb ook geen idee wat zo'n ding zou kosten,
nu weet ik ook 'n beetje om wat het gaat,
volg dit draatje graag,
nog eens bedankt,
Uwe, Helipilot

Back