Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hey iedereen ik had een vraagje een kennis die plot bij der werk een tekening voor me voor nix maar ze zei dat het vrij duur was iemand een ideej hoeduur het kost om een a0 te plotten?? ik hoor et wel
m.v.g Marijn
hier op het forum, gebruiker biglift heeft een plotter tot A0, en die plot voor de hobby, jij voor hem een tekeningetje ofzo, dan weet ik zeker dat ie voor jou een plot draait.
nee dat hoeft niet hoor ik krijg em al volgende week van een kennis(kost nix)
maar het schijnd dat die dingen nog al duur zijn dus ik vroeg me af hoeduur dat dan kost.. m.v.g Marijn
Een plot (dus gemaakt op een plotter, niet op een lichtdrukmachine) op A0 formaat, kan zomaar ergens tussen de 10 en 20 Euro kosten. Beetje afhankelijk of en zo ja, hoeveel kleur erin zit.
Bij mij op School (HTS) draai ik een plot uit voor ongeveer 2.50 euro denk ik (je betaald per cm) ...en dan zelfs als je er een Foto heenstuurd.... kan ik hele mooie posters maken
maar ook zoiets als de mini 3d X tekening van internet kan ik mooi op een plotter afdrukken.
Dus das wel weer beneden de €10... maar ja ..misschien zijn ze wel goedkoop..
In een drukkerij bij mij in de buurt kost een tekening van A0-formaat gemaakt door een door mij verstuurd A0-plotfile (gemaakt van een Acadtekening)€3.29 excl. btw en dan wordt hij nog eens gratis verstuurd.