Wat kunnen offroad auto`s aan?

• Topicstarter Topicstarter Flugel
  • Startdatum Startdatum
haha, juist. Savage is insane :lol: :twisted: Mijn savy is sinds een tijd een Savage 26, dus dat is lol in het kwadraat :lol:

Savage26 !!! zei:
een keer zijwaarts rollen vond'ie niet leuk?? Moet je met een Savage doen, gebeurt me elke keer een paar keer, en niet zo'n klein beetje ook. En daarbij komt er ook nog eens steeds 5 kg op die ophangng! (dat weegt een savage.....)

:lol:

reetzz, Robbert

Het maakt voor de auto zelf niet uit. Maar het gaat om het goedkope plastic vleugeltje wat er op zit, dies nou zeg maar een beetje kapot. Maar boeiund. Ducktape is de oplossing :D
*Ducktape ruleerd*

Euh ja 1/6 :oops:

Is wel de enige van FG 1/6 behalve dan de varianten op marder. Al de rest is 1/5 wordt nogal eens verward.

Euh mijn marder heeft 700 € gekost alles inbegrepen. was wel 2de hands.
das een groot verschil nieuw hebt ge alles voor 1000 €

ik moet wel toegeven dat reservestukken vrij duur zijn, maar dat is altijd zeker.

ik weet wel niet waar jij woont, maar ik heb mijn 2de handsmarderke in antwerpe gekocht maja die jongen heeft de zijne al aan mij verkocht. :roll:

In heusden is er een goede winkel http://www.cismodels.be/
doet vooral marder en heli

deze mannen hebben ook een eigen vlieg en off road terrein[/url]

In Bree is ook een modelbouwwinkel (komt mijne tech van :D) en die repareert ook vaak marders en er staat ook een nieuwe FG Sportsline ten toongesteld.

Savage26 !!! zei:
een keer zijwaarts rollen vond'ie niet leuk?? Moet je met een Savage doen, gebeurt me elke keer een paar keer, en niet zo'n klein beetje ook. En daarbij komt er ook nog eens steeds 5 kg op die ophangng! (dat weegt een savage.....)

:lol:

reetzz, Robbert

lol een marder weegt 10 kg en die kap kan daar ook redelijk goe tegen. maar het is vooral uw spoiler dat goed en stevig moet zijn denk ik.

Back