wat maak hem goed

waar zou ik op kunnen letten als ik een dlg zie in dortmund?

zal ik een weegschaaltje moeten meenemen :) Ik hoop er een te vinden voor max 150E. Ik geloof dat de staart best rovings heeft die diagonaal of in de lengte lopen? en een stijve vleugel, maar ja ik heb er nog nooit een in men handen gehad. bij ons op het veld kijken ze al raar als ik men delta slinger :| dus daar vind ik geen tips. wat zullen ze kijken als ik nu zo'en motorloos je hooit em in de lucht ding wil kopen. :D

Val

Tja, lastig. Ik heb nog nooit een DLG gekocht...

Maar ik zou alvast hier een keuze maken voor het model. Scheelt een heleboel loopwerk op de beurs en vooral twijfels bij de aankoop. Kies een of twee modellen en ga die kopen. Is ie er niet, koop dan niks.

Voor de rest zou ik altijd controlleren of de DLG mooi/netjes gebouwd is. Dus doos open en controleren.

Sterkte en veel plezier op de beurs.

Het aanbod goede DLG's is nog niet dermate groot dat je naar Dortmund kan gaan en daar wel ziet wat er te koop is. Ga voor de bekende namen!
Vergeet modellen in de oude ribbenbouw. Niet dat deze slecht zijn hoor maar ze zijn niets goedkoper dan de modellen met schaalvleugels en die zijn toch ff wat beter.
Stel eerst vast wat je uit wilt geven aan een DLG. Rond de 150 euro? Dan zou ik zeker voor de Highlight gaan.
Wil je meer uitgeven en direkt een topper hebben? Kisal, Turbo, Aspirin.

Blaster is ook goed maar weer ff wat duurder dan de Highlight. Heb je nog geen kleine lichte servo's neem die dan mee in je budget en ga niet klooien met zwaardere 9 grams servo's en grote ontvanger.

Kijk even naar de modellenlijst op f3k.nl Zover bekend staan daar de prijzen vermeld.
Laat het even weten wat je van plan bent te kopen!

Ik kijk wel uit naar de highlight of zn aanverwante namen. Die Bruto is mooi gebouwd met zijn holle vleugel maar toch niet lichter. en van de Turbo breekt de staart, voor een toch wel dure kist.

Der was inderdaad niet veel keus daar, dus is het de highlight geworden :) .Ze hadden er nog een hele hoop maar wel voor 167E

Ik had eerst al servotjes gekocht voor men nog zelf te bouwen dlg, 2 gws sen en 2 diamonds die kunnen nu hier in.
Ik heb nog een quatra ontvanger dus ik kan aan de slag.
Bijzonderheden of vragen ga il verder in het highlight draadje voeren.

Bedankt voor de reply's en eventueel tot ziens.
Val

Back