Wat maak je nog meer naast scheepsmodellen

Tweetakt, kan niet veel mis mee zijn. Ontsteking of brandstof. Staat 'tie al lang stil? Mischien is de carberateur schoonmaken al voldoende. Een nieuwe condensator wil ook wel eens helpen.

heeft stil gestaan van 2004 tot 2010.

daarna meerdere keren geprobeerd en gebeurt niks.

ik weet alleen niet meer of hy nog heel was toen ik hem in 2004 in de schuur neerzette.

Even kijken of de bougie nog vonkt, in ieder geval de carberateur schoonmaken. De huidige benzine wil dat nog wel eens raar reageren na lange stilstand.

:D Heb ik vroeger ook nog veel aan geklust. Wel spijt dat ik 'm niet meer heb :(

Ik had vroeger nog een motortje van een Puch Maxi, en een step waarop een achterwieltje met tandwiel. De combinatie van step met motor leek me wel wat, maar ik moest nog wat verzinnen om te kunnen remmen.

Is er nooit van gekomen want in een heftige opruimbui heeft mijn vader het motortje weggegooid...:(

Ik ben alweer een tijdje bezig om mijn Honda CB 750 F van '77 verder om te bouwen. Trefwoorden zijn "licht" en "kaal". Momenteel ben ik bezig de voorpartij aan te passen: voorvork opknappen, andere velg en spaken, ander stuur, aangepaste remcilinder en schijven en alle bedrading wegwerken/omleggen. Heerlijk puzzelen.:thumbsup:

full

Toermotor - of zijn wij meer van de snelle?

Laatst bewerkt door een moderator:
Back