wat moet ik nemen een xray t1r of een tamiya ta06 pro??

Van beide auto's weet ik niet of die nog en al te koop zijn. de Xray t1R is een bewezen goede auto waar je niet snel iets aan kapot zult rijden. De Ta06 moet zich nog gaan bewijzen. Daarmee zeg ik niet dat het een slechte auto is. Kijk eens welke auto je het gemakkelijkst kunt krijgen/kopen en of dat je er ook onderdelen voor kunt krijgen. Daar zou ik fde keuze van af laten hangen.

Xray heeft een nieuwe R, meer onderdelen en een betere auto!
De xray t3R
De t1r rijd met saddlepacks ipv stick, en er zijn minder onderdelen voor verkrijgbaar

Ta06 is een heel ander design chassis.

Zelf nog niet mee gereden en ben dat eerlijk gezegt ook niet van plan.
Xray t1r ? Isdat niet een vrij oud chassis?

ja klopt ,tis een oude chassis .

maar ik ben een beginnende rijder ik wil eerst kijken of ik het wel echt leuk vind !!

dus wil niet de hoofdprijs betalen voor iets wat ik heel misschien maar effe gaat doen (gaat er niet vanuit ,maar je weet maar nooit )

dus zoek eigelijk een auto van rond de 200 euro !!
en ik weet dan ben ik er nog niet ,dan krijg je nog lader lipo accus enz enz

iemand rade me al een sakura zero aan ,maar die kost al snel 300 +

zodoende mensen ,tis moeilijk beslissen ,volgens mij kan ik gewoon beter een ta06 nemen of een ta05ver2 ??? dan zit ik toch wel redelijk goed toch als hobby rijder??!!!

mvg michael

Er staat een mooie beginners auto in de verkoop gedeelte, kompleet met accu lader en body van iemand die er graag van af wil. Ik geloof dat begon op 250 euro en nu inmiddels gezakt is tot 110 euro. Het is de lrp s10 blast. Last goed getest in de m auto.

Dus een goede auto voor weinig:-)

Succes ermee!

Halewijn

bedankt voor het reageren allemaal !!

tis een ta05 geworden ,maar ben nu gelijk klaar alles erop en eraan lippo's lader kappen banden enz enz !!!

ps een ta05 is een stuk beter dan een tt01e ,mijn mening dan he !!
heb ze nu allebij en vind voor een beginnende rijder beter een ta05 tenemen ivm met afstel mogelijheden.

mvg BK

Back