Wat neemt een DLG piloot mee naar het veld?

:?
Ik vraag me af wat een DLG/HLG vlieger allemaal meeneemt naar het veld, m.a.w. hoe ziet de uitrusting eruit :?: Ik begrijp zelf wel dat een luchpakket en een thermosfles ook mee gaan :lol: , maar aan welke technische zaken moet ik denken :?:

lijkt me logisch.. :P
een zender, een vliegtuig ( of meerdere)
en misschien wat repareer spul , en een acculader en accu`s..
( kun je lijkt me zelf wel bedenken.. :P)

hoi

nou ik neem mee naar een wedstrijd :twee kisten om te vliegen ,bij mij dus de twister en de long shot
verder een accu om te laden op het veld (jump start )
en ook de lader (x peak 3)
verder een koffer met de zender +allerhande soorten lijm 5 minuten epoxi 10 seconden lijm uhu por enzv.
een koffertje met lipo,s en een koffertje met diverse servo,s , en verschillende kristallen
en een beetje balsahout
verder lood voor het juiste gewicht (afhankelijk van het weer type )
probeer meestal een goed humeur mee te brengen :lol: maar als je zondag s,morgens om 6 uur je nest uit moet valt dit niet mee :wink: al moet ik zeggen dat de terug reis altijd bere gezellig is en er veel word gelachen (of niet dan theo :D

groeten arnold

Wat er meegenomen wordt?

Nou, niet veel dus :lol:

delmen2aqk1.jpg

Theo zei:
Wat er meegenomen wordt?

Nou, niet veel dus :lol:

delmen2aqk1.jpg

Een vliegtuig, zonnebril en een horloge???

8O :? Vreemde jongens, die DLG'ers. Vliegen bij jullie ook vrouwelijke DLG'ers tussen de 20-30 jaar jong :mrgreen: .

Zelf neem ik vaak mee: Een zender, twee laders, een Blaster, een Logo 600, een Easystar, een Easyglider, een Club Star, een handvol akku's, twee fototoestellen. De ingrediënten voor een fijne dag of avond vliegen!

Greetz van Aldert

hoi

he aldert de blaster die ken ik van een plaatje ,die heeft toch een werpstift ?
maar bij de volgende modellen kan ik de werpstift niet vinden :wink: , een Logo 600, een Easystar, een Easyglider, een Club Star
kun je er niet een paar foto,s van plaatsen zodat wij ook kunnen zien waar de werpstift zit :lol:
wat zijn dat voor dlg modellen ,mini of de 1.50 modellen ?

wacht jouw foto,s met plezier af :yes:

groeten arnold

Ik vind loet een hele knappe , daar hoor je me niet over. Maar moet zijn foto elke keer ge-quote worden? ;-)

ik neem mee:

snelle secondenlijm
stukjes lood
plakband (diverse soorten)
een paar frutseltjes balsa
en een goed humeur

Back