Wat nodig om te driften

• Topicstarter Topicstarter Jeempie
  • Startdatum Startdatum
J

Jeempie

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en heb reeds gezocht maar niets gevonden.
Ik ben opzoek naar info wat allemaal nodig is om van mijn wagen een drifter te maken.
Ik heb een Schumacher mission 2.
Moet hier veel aan worden aangepast om deze goed te laten driften?

Alvast bedankt voor de info!

Gr
Jaimy

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en heb reeds gezocht maar niets gevonden.
Ik ben opzoek naar info wat allemaal nodig is om van mijn wagen een drifter te maken.
Ik heb een Schumacher mission 2.
Moet hier veel aan worden aangepast om deze goed te laten driften?

Alvast bedankt voor de info!

Gr
Jaimy

neem versleten banden, draai daar tape rond, of een pvc buis als je de juiste maat hebt en gaaaan

natuurlijk zijn er ook "duurdere" alternatieven, maar om te beginnen volstaat dit wel denk ik ;)

grtzzz..

Thanks oude banden heb ik nog wel dus dat moet lukken!
Maar is er verder helemaal niets nodig om deze te laten driften diff vast zetten ed.
En natuurlijk de ham vraag of de mission 2 een goede wagen is om mee te driften.
Reed voorheen altijd bij PK indoor maar ging vervelen en wil eens wat anders met mijn electro!

Wederom alvast bedankt voor de info

Gr
Jaimy

@harrydg

Dit heb ik ook gedaan, zit bij mij gewoon tape omheen en rijd/drift op en top;)
Gewoon proberen en een zeer goedkope oplossing(y)

kijk anders eens op het forum wat ik hieronder in mijn 'sig' heb staan, daar zal je alle info vinden over het driften inclusief webshops, DIY tutorials enz... ;)

Top thanks allemaal!
Gaat zo gelijk alles uit de stof halen.

hej ,

ik heb hier een setje driftbanden liggen + velg van ansmann , dit zijn bandjes die dat bijna niet verslijten! en heb ze 3keer gebruikt ofzo je mag ze hebben voor een prikje;)
of je mag ook enkel de bandjes hebben ?
intresse stuur maar een pm ;)

Laatst bewerkt:
hej ,

ik heb hier een setje driftbanden liggen + velg van ansmann , dit zijn bandjes die dat bijna niet verslijten! en heb ze 3keer gebruikt ofzo je mag ze hebben voor een prikje;)
of je mag ook enkel de bandjes hebben ?
intresse stuur maar een pm ;)

Je hebt een pm

Spool op de achteras en een diff voor, PE bandjes en glijden maar!! Houdt alleen wel je temperatuur van de motor in de gaten....door de hogere toerentallen kan deze nogal eens oplopen....

groet,

Eric

Back