wat nu gedaan????

• Topicstarter Topicstarter Co-Comanche
  • Startdatum Startdatum
C

Co-Comanche

Guest
ik heb zo juist mijn heli ontvangen maar de charger zit er niet bij en de usb kabel voor op pc ook niet dus ik kan hier niets mee doen ik kan zelf de batrij niet opladen:bad-words:pppfffff wat een service!!!!!!!

wat dom?? kan ik toch ook niet weten als ik het pakket krijg als er een charger bij zit.het gaat over de co-comanche.ik kan de batrij toch niet opladen?

Misschien dat je eerst de leverancier dit even kunt melden via een email/telefoontje?
Kan altijd voorkomen dat iets niet in de doos zit, niet gelijk zo gaan roepen, eerst even netjes melden en verhaal halen bij de leverancier. 99 v/d 100 keer sturen ze de ontbrekende "onderdelen" alsnog naar je op (kosteloos natuurlijk)

ja maar het geeft 3weken geduurt dat ik mijn heli krijg en heb hem nu en ik kan er niets mee doen das wel een teleurstelling hoor.(en sorry te snel geweest charger zit er niet bij)gr

Gewoon gelijk even een mail naar de leverancier, en geduld hebben.

Geduld is zowiezo al een heel belangrijk iets wat je bij deze hobby moet hebben!

heb ik al gemerkt zekere bij levering veel geduld en dan heb je het en kan er niets mee doen dus weer......veel geduld:s

Precies, en altijd netjes blijven, want dan heb je de grootste kans dat ze je tegemoet komen (nu, en evt in de toekomst)

Ben je nou dom of ben je dom ?
Om welke heli gaat het ?

ik vindt dit niet dom

de vraag is duidelijk de levering is niet kompleet en wat hij nu moet doen
mail/ bellen om tevragen of ze deze spulen naar sturen
iedereen kan fouten maken maar alleen goed oplossen dat is vaak het probleem
mag ik ook vragen waar je deze heli heb besteld
ik heb ook nare ervaring met een heli web winkel uit nederland
dingen de gescheurt aan gekomen zijn .en tot heden
heb ik maar een mail van hun gehad daar stond in sorry hier kunnen we niets aan doen.
je raad het al HIER KOOP IK NIET MEER.
niet stil blijven zitten maar er opblijven zitten
.

zo'n beetje alles wat ik koop gaat via internet...

Voor modelbouw bij hobbyking (hobbycity), rctechnics, aeronuts, noem het maar op.
Bij problemen netjes een mail gestuurd, en zelfs vanuit hongkong alles prima en netjes afgehandeld :)

is natuurlijk balen als je dit voor hebt.
Men wacht al enkele weken om te kunnen vliegen en dan gaat je droom in diggelen.
Stuur ze maar een "vriendelijke" mail met het gebrek van de lader.
Als je echt niet kunt wachten kan je ook makkelijk bij de een lokale hobbyshop een gepaste lader vinden.
De keuze is aan jou ;-)

Wat een bult berichten. Hopelijk kan ik je iets sneller op weg helpen; stuur even een pb ik wil je wel gratis aan een nieuwe lader en usb sim kabel helpen. Dan kun je nog dit weekeind vliegen.
Jakko

Voor de mensen die dit niet dom vinden wat uitleg:

Hoe moet ik uit de beginpost halen welke heli hij heeft ??? Voor hetzelfde geld heeft hij al een comanche, en heeft hij nu een andere.

hallo jackobink wat bedoel je met pb juist???kwist niet dat er nog zulke mensen bestonden.greettss

Back