peter
volgens mij rick wolting
groetjes remke
volgens mij rick wolting
groetjes remke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als je zeker weet dat je laatste wordt
Komt en doe mee!!!!
O, zeker wel, van de winter reed ik ook dik 2 uur voor een paar vluchtjes van 1.30 minuut in een sporthal, maar (in het geval van F3A-X) als je zeker weet dat je laatste wordt, dan heeft het alleen voordelen voor de F3A-X kas dat ik komHet werkt bij mij ook erg demotiverend als ik onderaan eindig, als ik nu zou meedoen (en ik eindig onderaan) dan is de kans groot dat ik volgend jaar helemaal geen zin heb.
Alexzzz, na het lezen van deze redenatie snap ik niet waarom jij nog AM vliegt?
Rick
Als het spuiten van de romp is begonnen en ik wat tijd krijg voor het forum zal ik de fotorapportage en de bouwbeschrijving maken .
Ik ben ondertussen al lang ingeschreven voor F3A-X hoor(dat krijg je als je op zulke oude quotes reageert
)
Grt.
Tja, ik merk inderdaad dat ik even "afwezig" en geweest![]()
Klopt, als ik rustiger zou vliegen moet ik volgens mij in ieder geval die 7 van de 10 halen, maar op een show hoeft dat niet gelukkig :lol:
Vandaar dat we niet van dat imago afkomen en als lawaai sport te boek staan. Op een show moet je dus ten alle tijndezlorgen voor zo weinig mogelijk geluid/lawaai. Dat is alleen maar beter voor het imago van de modelvliegsport.
Vandaar dat we niet van dat imago afkomen en als lawaai sport te boek staan. Op een show moet je dus ten alle tijndezlorgen voor zo weinig mogelijk geluid/lawaai. Dat is alleen maar beter voor het imago van de modelvliegsport.
Je kan er niet rond dat er grotere vliegtuigen zullen vliegen op shows die bijna altijd meer geluid met zich meebrengen... Iedereen vliegt ook dichter, en lagerdusja
tuurlijk, dat klopt, maar om dan maar meer geluid te gaan maken door er een "lawaai" prop op te zetten is wat ik afkeur en daar zouden de organisators van shows rekening mee moeten houden. Vlieg op shows ook zoals het model tijdens de wedtrijden gevlogen wordt en probeer het geluid te beperken.