Zit al een tijdje in de modelbouw, maar ben er ook een hele lange tijd uit geweest.
En er is een boel veranderd!
Nou ben ik bezig met een houtbouw zwevertje met een spanwijdte van 1,65m en een vlieggewicht van ca 750 gram (als ik de bouwdoos moet geloven. (een Robbe Rofly)
Ik heb de vleugels deelbaar gemaakt en wil er nu een electrisch opzet motortje opzetten.
Ik heb de database al bekeken, maar kom er niet helemaal uit.
Kan iemand mij helpen wat voor set ik kan/moet gebruiken?
Wel een setje op lipo's want ik wil die zware baksteenaccu's niet meer gebruiken!
Is dit een goed motortje?
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 2217 20turn 860kv 22A Outrunner $14.04
En zoja, wat voor regelaar moet ik daarbij nemen?
Oja, het liefst wil ik spul uit Hong Kong aangezien ik niet zoveel te besteden heb helaas!
En er is een boel veranderd!
Nou ben ik bezig met een houtbouw zwevertje met een spanwijdte van 1,65m en een vlieggewicht van ca 750 gram (als ik de bouwdoos moet geloven. (een Robbe Rofly)
Ik heb de vleugels deelbaar gemaakt en wil er nu een electrisch opzet motortje opzetten.
Ik heb de database al bekeken, maar kom er niet helemaal uit.
Kan iemand mij helpen wat voor set ik kan/moet gebruiken?
Wel een setje op lipo's want ik wil die zware baksteenaccu's niet meer gebruiken!

Is dit een goed motortje?
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 2217 20turn 860kv 22A Outrunner $14.04
En zoja, wat voor regelaar moet ik daarbij nemen?
Oja, het liefst wil ik spul uit Hong Kong aangezien ik niet zoveel te besteden heb helaas!