wat voor auto is dit (een PB Mustang Xi2 dus)

• Topicstarter Topicstarter megmenhe
  • Startdatum Startdatum
Dat is een Kyosho Formule 1 4WD. Het chassis is ook geleverd met Le Mans kappen. Aardig zeldzame auto en was ook aardig prijzig. Mooie auto, is hij nog compleet en heb je de body nog?

weet je dat zeker heb nog wel de banden er bij dat zijn volgens mij off road banden.??
en weet iemand waar ik info over kan vinden?
of hij helemaal compleet is weet ik niet, maar heb het grootste probleem met de stuurinrichting snap niet hoe dat helemaal gezeten heeft?? en dan nog maar niet te spreken over de remmen.

Zeker weten doe ik het niet nu jij zegt dat er offroad banden bijzitten. Maak anders een foto waarop de hele auto te zien is in plaats van 3 foto's waarop een deel te zien is. Dat maakt het al weer wat makkelijker!

achteras
ops motor

volgens mij heeft deze auto 4 wiel sturing omdat er aan de achter as ook stuurstangen zitten
misschien heeft iemand zo een idee wat voor auto het is

Lijkt mij een oostblok product uit de jaren 80, of een frans zelfbouw projectje uit dezelfde periode.
Als het west-europees is zou het wel eens een franse Laro kunnen zijn gezien de plaatsing van de schokdempers.
Het is in ieder geval geen significant model geweest in de ontwikkeling van de offroad modelauto's, anders had je er wel wat over gevonden. (en had ik er waarschijnlijk wel wat van geweten)

ik heb gevonden wat voor auto het is

een PB Mustang Xi2.

In ieder geval geen formule 1 :oops: Is nu een stuk duidelijker te zien met de banden en kap erbij.

Hi, Your car is a PB Racing Mustang Xi2. These are wonderful English cars from the early 80's. They have four wheel drive and four wheel steering, something of a rarity in those days. I collect them so if you want to sell or want to know more please email me. Regards, Tony

Hey hallo..

Ja is n pb mustang, kheb er zelf ook nog eentje staan, geen boekjes maar wel een tekening van n expl vieuw,

Gr John.

Back