Wat voor beginner heli?

hallo.
ik wil voor een helikopter gaan sparen maar wil wel meteen een goede voor te beginnen.
en wil er onderdelen voor aan kunnen komen niet dat ik uren moet zoeken voor een onderdeel.
welke raden jullie mij aan wil trwns ook dat ik niet te veel er aan moet doen(onderhouden enzo)

alvast bedankt.

En handig te vermelden welk budget er van toepassing is. Kan men gerichter adviseren.

Heb je zelf al enige rc ervaring, ben je in het bezit van een zender, ben je een beetje handig etc etc.

ja heb ervaring met rc heb een traxxas grave digger.
en het budget is 300 euro en wil een ready to fly heli
heb trwns wel n keer met mn vriend ze lama v3 gevlogen vliegt zeker fijn maar ben op zoeker naar iets groters want die kunnen meestal meer wind hebben

ja heb ervaring met rc heb een traxxas grave digger.
en het budget is 300 euro en wil een ready to fly heli
heb trwns wel n keer met mn vriend ze lama v3 gevlogen vliegt zeker fijn maar ben op zoeker naar iets groters want die kunnen meestal meer wind hebben

Heb zelf een Lama v4 liggen waar ik mee ben begonnen, maar geen enkele co-axiale heli is geschikt om met een beetje wind te vliegen. Als je buiten wilt vliegen kun je beter naar een FP of nog beter CP heli op zoek. Nadeel is wel dat de leercurve voor dit soort heli's aanzienlijk steiler is.

En lees de sticky posts die al eerder aanbevolen zijn goed door, dan wordt het vanzelf wel duidelijk.

Ja hoor dat lukt met mijn mCPX BL ook prima en die is echt micro. Maar feit is wel dat je het dan over CP helikopters hebt. Coaxiaal is buiten met wind geen geweldige combinatie.

Verstuurd vanaf de maan

Back