wat voor een brushless motor?

Hoi,

Ik heb een speedcontroller besteld online. Maar Stom als ik ben (electronisch niet erg kundig..) is het een speedcontroller voor een brushless motor. Ik had die speedcontroller besteld voor een Multiplex easystar die ik voor het kleine broertje van mijn vriendin ga bouwen. Maar die easy star komt met een borstel motor en dus is die speedcontroller nutteloos.. maar goed nog niet getreurt!

Ik heb net een nieuwe Honeybee cool (vergelijkbaar met honeybee King van esky) en kan de speed controller daarvan gebruiken voor de easy star en de nieuw bestelde controller zal ik op de Cool zetten, maar heb dus een brushless motor nodig (en zo blijf je arm..). Iemand enig iedee wat een goeie (brushless) motor zal zijn (goedkoop!!) het is een 380 size motor die er nu op zit.

MVG,

Daan

Daantjo zei:
Ik heb een speedcontroller besteld online. Maar Stom als ik ben (electronisch niet erg kundig..) is het een speedcontroller voor een brushless motor. Ik had die speedcontroller besteld voor een Multiplex easystar die ik voor het kleine broertje van mijn vriendin ga bouwen. Maar die easy star komt met een borstel motor en dus is die speedcontroller nutteloos.. maar goed nog niet getreurt!

Ik heb net een nieuwe Honeybee cool (vergelijkbaar met honeybee King van esky) en kan de speed controller daarvan gebruiken voor de easy star en de nieuw bestelde controller zal ik op de Cool zetten, maar heb dus een brushless motor nodig (en zo blijf je arm..).
8O Top excuus voor deze leuke upgrade :wink: , had ik zelf niet kunnen bedenken 8) .

Daantjo zei:
Iemand enig iedee wat een goeie (brushless) motor zal zijn (goedkoop!!) het is een 380 size motor die er nu op zit.
Zonder gekheid, dit is een leuk setje, misschien kan je de motor separaat kopen: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=43557

Greetz Aldert

Is dat niet een beetje dik, 280 watt? De Align is een brushless 400, de HB Cool vliegt met een 380... Ik zou ff kijken wat HB erin adviseert.

Back