Ik denk dat mijn vraag niet echt een nieuw topic verdient, vandaar dat ik het hier post
Ik heb de afgelopen tijd een beetje rondgesnuffeld op dit forum op zoek naar wat informatie omtrend laders voor accu's in auto's. Het probleem is namelijk dat ik recent een xray t1 heb gekocht met sanyo 3300 accu's. Het probleem is echter dat een arlec lader heb alleen geschikt voor NiCad accu's. Ik ben dus op zoek naar een goede NiMH lader.
Echter, de laders die in dit topic worden genoemd ben ik nooit eerder tegengekomen :S Op het moment zit ik te twijfelen tussen enkele laders:
- expro van pkracing.nl (110,- in de aanbieding). Deze lader kom ik alleen op pkracing tegen...? Nieuw merk in nederland?
- op rcshoproal.nl de Team Orion D-67 PRO Digitale lader van € 199,- voor € 130,-. Klinkt goed, maar dan heb ik wel een externe voeding nodig.
Het feit dat het merk expro eigenlijk niet lijkt te bestaan (gezocht op google, vrijwel geen hits

) doet mij een beetje argwanen. De Orion lijkt mij een mooie lader met veel functies, maar misschien is dat wel allemaal onzin...? Verder kom ik op dit forum ook vrijwel nooit 'merken' zoals lrp tegen...? Kan iemand mij daarover uit de droom helpen?
Over externe voedingen: waar moet ik naar zoeken indien ik de Orion/soortgelijke lader kies?
Alle hulp wordt gewaardeerd, indien mijn vraag in het verkeerde topic is geplaatst hoor ik het graag