Wat voor nitro auto zou ik kopen ?

• Topicstarter Topicstarter iwanvana
  • Startdatum Startdatum
I

iwanvana

Guest
hallo,

Ik ben een beetje nieuw in deze rc wereld en wil graag een nitro auto kopen.
Ik heb ongeveer een budget van €300-350 ik wil voornamelijk off road rijden maar zo nu en dan ook wel een keer op de weg.
Het liefst wil ik een auto die op een of andere manier elektrisch start.
Ik zou heel graag wat tips horen

hallo

ik zou zeker eens gaan kijken voor hpi,traxxas, enz...
en kan je zien voor bv hpi een rotostart , alle traxxa's worden normaal geleverd met ez-start, er bestaat ook een systeem (naam ontschiet me even) dat je je wagen op afstand kan starten maar dan heb je een 3channel radio nodig

mvg

inderdaat een hpi, of traxxas of zo iets je moet niet iets van reely kopen dat is kwa kwalitijt veel minder.
ik heb zelf een robitronic ook zeer tevreden over. je moet ook kijken of je er makelijk onderdelen voor kan kopen.
en ga eens naar een winkel bij jouw in de buurt.
veel suc6 met je keuze

hey,

Ik wil misschien een traxxas jato 3.3 kopen.
heeft iemand hier enige ervaring mee ?
kun je er ook een beetje off road mee rijden?
het is een 2wd maar trekt hij dan niet constant op zijn achterwielen?

hey,

Ik wil misschien een traxxas jato 3.3 kopen.
heeft iemand hier enige ervaring mee ?
kun je er ook een beetje off road mee rijden?
het is een 2wd maar trekt hij dan niet constant op zijn achterwielen?

Als jij dit als eerste auto wilt kopen zou ik zeggen. Doe dat. Kijk alleen eerst even een aantal filmpjes op youtube zodat je kunt zien wat er mogelijk mee is..

En dan kom je erachter dat je nog eens een kleine 150 euro apart moet houden om de onderdelen te moeten betalen die je kapot gaat rijden..

Als jij dit als eerste auto wilt kopen zou ik zeggen. Doe dat. Kijk alleen eerst even een aantal filmpjes op youtube zodat je kunt zien wat er mogelijk mee is..

En dan kom je erachter dat je nog eens een kleine 150 euro apart moet houden om de onderdelen te moeten betalen die je kapot gaat rijden..

Ik zou de Jato 3.3 kopen. Hij is nu in de aanbieding bij PK-Racing voor 360 inplaats van 430

als 300-350€ het budget is voor het gehele pakket
gaat het vrij krap worden hoor..
hierbij denkik aan 1humppack
8aa's
oplader(s)
brandstof
after-run
air-filter olie
gloeiplugjes
ect ect ect
kom je voor dit alleen al gouw aan +100€
gebruik de zoekfunctie hier op het forum want hierover zijn echt gigantisch veel topic's voor geopend.

denk niet dat deze hobby goedkoop is en geen onderhoud vergt..
want dat is het helemaal niet

Ik ga misschien een traxxas Jato over kopen.
Ik laat nog wel even weten wat het geworden is.

Ik zou zeggen , Koop wat je mooi vind en houd je aan je buget wat je je zelf voorgenomen hebt . Voor dat geld is echt wel wat moois te krijgen.
En houd idd rekening mee dat het wat spares en dergelijke nodig zal hebben.

Back