Wat voor nitro auto zou ik kopen ?

• Topicstarter Topicstarter iwanvana
  • Startdatum Startdatum
I

iwanvana

Guest
hallo,

Ik ben een beetje nieuw in deze rc wereld en wil graag een nitro auto kopen.
Ik heb ongeveer een budget van €300-350 ik wil voornamelijk off road rijden maar zo nu en dan ook wel een keer op de weg.
Het liefst wil ik een auto die op een of andere manier elektrisch start.
Ik zou heel graag wat tips horen

hallo

ik zou zeker eens gaan kijken voor hpi,traxxas, enz...
en kan je zien voor bv hpi een rotostart , alle traxxa's worden normaal geleverd met ez-start, er bestaat ook een systeem (naam ontschiet me even) dat je je wagen op afstand kan starten maar dan heb je een 3channel radio nodig

mvg

inderdaat een hpi, of traxxas of zo iets je moet niet iets van reely kopen dat is kwa kwalitijt veel minder.
ik heb zelf een robitronic ook zeer tevreden over. je moet ook kijken of je er makelijk onderdelen voor kan kopen.
en ga eens naar een winkel bij jouw in de buurt.
veel suc6 met je keuze

hey,

Ik wil misschien een traxxas jato 3.3 kopen.
heeft iemand hier enige ervaring mee ?
kun je er ook een beetje off road mee rijden?
het is een 2wd maar trekt hij dan niet constant op zijn achterwielen?

hey,

Ik wil misschien een traxxas jato 3.3 kopen.
heeft iemand hier enige ervaring mee ?
kun je er ook een beetje off road mee rijden?
het is een 2wd maar trekt hij dan niet constant op zijn achterwielen?

Als jij dit als eerste auto wilt kopen zou ik zeggen. Doe dat. Kijk alleen eerst even een aantal filmpjes op youtube zodat je kunt zien wat er mogelijk mee is..

En dan kom je erachter dat je nog eens een kleine 150 euro apart moet houden om de onderdelen te moeten betalen die je kapot gaat rijden..

Als jij dit als eerste auto wilt kopen zou ik zeggen. Doe dat. Kijk alleen eerst even een aantal filmpjes op youtube zodat je kunt zien wat er mogelijk mee is..