wat voor onroad is dit?

heb een onroad auto maar welk merk en type is dit?
heb al gezocht maar kan niks vinden.

hier een foto van de auto:

3v2l.jpg

alvast bedankt.

De opbouw lijkt op ramiya ta- 03 of hpi sprint maar de dwars liggende servo lijkt weer op associated of hotbodies... interessant model. Ik ga ook even zoeken.

HPI sprint….daar lijkt hij sowieso niet op, noch een Tamiya TA-03, behalve dan de offcenter snaar met de kleine pulley’s, zoals vroeger wel eens in brandstofauto’s te zien was, en wat kennelijk tegenwoordig erg populair is bij drifters..!! Er worden wel veel HPI RS4 gelijkende onderdelen gebruikt/geleend in dit chassis, een jaar of 10 geleden waren er enkele kleine onbekende merken op de markt, die deze RS4 onderdelen gebruikten in hun concept. Quartel heeft ook wel eens zo’n merk in zijn gamma gehad, het was dacht ik een Franstalig merk!!!

niemand die het weet?

de antwoorden hierboven bedankt maar heb nog geen duidelijkheid.

ik wil graag onderdelen gaan bestellen om te gaan rijden met de auto.

Wat zoek je precies, specifieke onderdelen, of universele elektronica/body, ... ?

Gezien enkele onderdelen zoals de achterste schokdemperhouder zou ik ook voor een Hpi rs4 gegaan zijn, maar voor de aandrijfpulley vooraan (bovenop, in plaats van de snaar rechtstreeks op het voorste diff) kan ik niet meteen een gelijkenis vinden.

Kijk nog eens goed naar eventuele nummers of aanduidingen op bv. de onderkant van de diffhuizen, of op spurgear, ...

Het alu plaatje boven de motor lijkt niet echt standaard, dus misschien is de hele auto wel een combinatie van 2 of 3 modellen.

edit:

Kijk eens naar deze ombouw kit:
daar lijkt de voorste aandrijving wel verdacht veel op.
Als het een kit was, om de ophanging van een Tamiya Ta-02 te gebruiken, zullen er dus vast wel creatievelingen geweest zijn die andere ophanging passend gekregen hebben.

getuserimage.asp

Cen heeft een eigen online shop. Naast dat als je googled op RC CEN WINKEL NL kom je bij de winkels uit die CEN verkoopt.

Back