E
EJS
Guest
Ik wil nieuwe accu's voor mijn bigscale auto, nu gaan daar normaal 4 of 5 cellen accu's in, maar door dat ik met een ander soort stuur servo werk (Tonegawa) komen er bij mij straks 8,4Volt accu's in de auto. Nu zou ik dus willen weten wat voor soort cellen ik het beste kan gebruiken hiervoor, zijn dat NC of NiMH ?? De accu wordt dus gebruikt om de stuur servo (rechtstreeks op 8,4Volt) en de ontvanger en gas servo (via een limiter van 8,4Volt naar 5Volt) te voeden. En is het beste om zo hoog mogelijke mAh cellen te nemen of juist niet ??
En wie weet waar je accus kan kopen die de cellen zo hebben ingedeeld
Ik kom nammelijk wel overal accu's tegen van 8,4 Volt die er uitzien als de staaf accu's van 7,2 met nog 1 cel er dwars achter maar nergens zoals ik ze wil als op de tekening hierboven. Of weet iemand een adres waar ik zulke accu's kan laten maken ??
En wie weet waar je accus kan kopen die de cellen zo hebben ingedeeld

Ik kom nammelijk wel overal accu's tegen van 8,4 Volt die er uitzien als de staaf accu's van 7,2 met nog 1 cel er dwars achter maar nergens zoals ik ze wil als op de tekening hierboven. Of weet iemand een adres waar ik zulke accu's kan laten maken ??