wat voor zender kiezen voor serpent 960

aan de binnenkant van mijn zender (GT)is iets afgebroken waardoor stuur niet meer in de rechtuitstand terugkomt.Dit is niet meer te repareren Mijn andere zender (spektrum DX3.0) heeft sinds kort plotseling een bereik van max 5 meter. Ben dus op zoek naar iets anders voor een redelijke prijs. heeft iemand tips? Wil geen low-budjet rommel maar ook niet heel de wereld uitgeven. iemand advies of iets heel mooi voor niet te veel?

De GT3B van Frysky ook onder Conrad, Jamara en vele andere merken te vinden is populair.

Maar is het de zender of de ontvanger van je DX3 die het probleem veroorzaakt? Vaak wil het antennedraadje in de ontvanger afbreken. Voordeel van Spektrum is dat je het even snel bij een ander kunt proberen.

dat gtmodel wil ik niet meer hebben. er is binnenin een palletje afgebroken en wil dit niet nog eens mee maken.
antennedraadje is gewoon goed van de spektrum dus weet eigenlijk niet wat ik hier mee moet.

Die problemen zijn bekend en ook op te lossen.

Wat betreft de Spektrum, loop eens langs een meeting of probeer eens wat met iemand hier af te spreken die ook Spektrum heeft, kan je je zender op een andere ontvanger proberen of je ontvanger op een andere zender.

Heb het al op 2 andere ontvangers geprobeerd met hetzelfde slechte resultaat Ga morgen een andere antenne halen en als dat niet werkt zit er niets anders op dan een andere zenzender kopen

Even marktplaats afstruinen, ze worden regelmatig voor weinig aangeboden. Een DX2(.0) zal in principe ook voldoen (en is ombouwbaar naar een 3)

In de wedstrijdwereld is de Sanwa MX11 veel gebruikt en de nieuwe KO die je als een 3D puzzel naar van alles kunt ombouwen gaat populair worden. Maar dan praat je wel over wat hogere prijzen.....

heb zojuist een nieuwe antenne gezet maar probleem is er nog steeds. ben batterijen nu aan het laden maar had al 10.4 volt en volgens beschijving is 9v laag. als dit niet werkt( wat ik niet verwacht ) ga ik waarschijnlijk voor een spektrum dx2s. lijkt me een redelijke zender die futaba 4pk ligt een beetje boven budget:p

heb uiteindelijk gekozen voor de DX3C omdat ik de telemetrie van de DX2S toch niet ga gebruiken en de prijs was ook nog voordeliger. van de week ff de handel aansluiten en kijken of het allemaal werkt. bedankt voor alle tips:p

Back