ik heb tot nu toe ook wel een aantal auto's 2e handsover genomen, mijn ervaring is er in positief, vaak is het wel zo dat je toch wel schades tegen komt waar je nix mee kunt, het is dus om het even...
restauraties ga ik helemaal in op, eindeloos, met sommige auto's rijdt ik dus gewoon NIET, dat is gewoon stupied, de kans van ... iets in de prak rijden van 25 jaar oud....
ik hou het gewoon bij een merk Tamiya!, daar heb IKKE het meest verstand van.
sinds van de week nog een mini cooper monte carlo XB gekocht van iemand bij mij in de buurt!, me 7e tamiya
bij aankoop constateerde ik 2 half versleten voor wielen, enkel krasje, dat werd mij ook verteld, gewoon eerlijk, achteraf zag ik dus gisteren dat er wel een klein scheurtje in de body zit achter de voorbumper.
en dat de verf er bijna er doorheen is in de spatborden, das toch jammer, maar ach voor die 125 euro, toch een leuke koop,, rijbaar collectors item!
misschien koop ik nog een 2e kappie, en een compl. set banden en velgen voor om terijden, het heb geen haast wie weet kom ik wat tegen op marktplaats voor me mini.

zorg ervoor dat bij onderhandeling DUIDELIJKE foto's ge e-maild worden!, dat is gewoon ook normaal, ander is er gewoon echt wat aan de hand.