I know, beetje oude topic, maar beter als een nieuwe openen.
Ik heb 3 weken geleden een 2e handsje gekocht, waarvan werd gezegd, alleen de servo, servosaver en voordemperbrug is kapot. Dat vervangen(voordemper nog niet, die is in bestelling, die zit gelijmd), toen bleek dat de wielen echt NIET oke waren. Die dus vervangen.
Nu kom ik er achter dat ook de regelaar en de ontvanger niet oke zijn.
Hij reageerde af en toe al wat raar, blijft staan, begint met een noodgang achteruit te rijden, etc.
T was geen dure auto, en wist dat ik een paar dingen moest vervangen, maar toch voel ik me redelijk opgelicht.
De verkoper heb ik een mailtje gestuurd. Het gaat me er niet om dat ik geld terug wil of iets dergelijks, maar ik zou wel graag willen horen waarom dat niet verteld wordt.
Hij was niet rijdend te zien omdat de servo dus kapot was en de demperbrug in 2en lag, anders zou ik hem wel hebben laten rijden. Maar ik kom er nu na 3 weken pas achter dat langzaamaan de electronica kapot begint te gaan en daar baal ik toch wel erg van, gezien er niet verteld wordt dat hij soms niet lekker reageert.
Het geld wat ik er nu uiteindelijk aan heb moeten verspijkeren had ik een nieuwe Tamiya ofzo voor kunnen kopen, dus is wel even flink zuur.
Zo dat was mijn gezeur