Wat zijn nou leuke boten om mee los te gaan?

• Topicstarter Topicstarter teamDutch
  • Startdatum Startdatum
T

teamDutch

Guest
Hoi mensen,

Ik ben nieuw op dit forum en wil dus eerst even hallo zeggen tegen iedereen.

Hallo allemaal. :D

Ik ben helemaal nieuw met RC en heb net m'n eerste speedbootje gekocht maar ben direct verslaafd. :)
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een leuke (snelle) speedboot waar ook een mee gestunt kan worden op wat ruwer water en heb tot dusver het volgende gevonden:

GRAUPNER WP ECO MANTA
http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=2009&PIC=4

Gezien het feit dat ik nog erg weinig weet van RC vroeg ik me dus af of dit een leuke en vooral goede boot is voor het wat ruwere werk (golfje springen etc).

Ik ben deze hobby sinds kort met 2 andere vrienden gestart en we willen samen een verzamelingetje aanleggen van diverse soorten machines waar je vooral veel lol mee kan hebben. Het geeft niet als het wat kost als het maar vooral meer kan dan alleen snel rechtdoor gaan.

Hebben jullie wat tips over wat leuke boten (en andere soorten RC apparaten)?

heeej

neem ook eens een kijkje op www.rcpowerboatforum.nl.tt .
dat is een nieuw forum maar veel van de leden zijn gevorderde modelbouwers.

tevens heb ik ook een paar rompen tekoop staan.
voor dat moet je maar even toevoegen op msn of even mailen.
dit is het adres voor mail en msn jaimy_omlo(at)hotmail.com

greetz jaimy

Gewoon met je twee vrienden een zaterdag afspreken,
tegen jullie vrouwen/vriendinnen zeggen dat je naar een museum
gaat, en ondertussen lekker naar Bussum gaan.
Daar zit 2-BrothersRC. De beste winkel van NL. op het gebied
van boten.

Lizard is daar ook te koop/bestellen. Is inderdaad een goede
allroundboot.

Hoi

wat ook een snelle en gaafe boot is is een Magin one van robbe
De snelste magin one gaat 70km/p

groetjes santino

Santino23 zei:
Hoi

wat ook een snelle en gaafe boot is is een Magin one van robbe
De snelste magin one gaat 70km/p

groetjes santino