Wat zit er allemaal in een Tamiya volvo bouwdoos ?

• Topicstarter Topicstarter Trucker65
  • Startdatum Startdatum
T

Trucker65

Guest
Hoi Truckers

Zoals jullie al konden lezen vroeg ik me af wat er allemaal in een Tamiya volvo fh12 bouwdoos zat.
natuurlijk de hele opbouw zoals banden, velgen, kap, chassis, assen, enz.
Maar wat voor ander spul zoals elektra en soundmodule.
En zit er trouwens al wel een ontvanger bij ? (ik wist al wel dat er geen zender bij zat)

Al vast bedankt !

volvo

hoi
wat er in de doos zit is een handleiding/tekening,chassis met alle schroefjes en boutjes en de motor met 3 versnellingen die dmv een servo(niet in de doos)kunt schakelen,een vooras en achteras en een cabine die je zelf moet spuiten is nu wit,en er zit een standaard electro motor inbegrepen,wat je dus nog er bij moet aan schaffen is een zender set het liefst 4 kanaals ivm schakelen 3 versn bak,en dus een ontvanger en een electronische snelheidsregelaar en natuurlijk een 7,2 volt rij accu,want zonder prik geen rijpret,en een kruisschroevedraaier en een punttangetje,
neem wel de originele tamiya schroevedraaier,ik heb al het gereedschap van tamiya het is duurder dan gamma troep maar heb er wel veel en lang plezier van,das mijn mening,
maar korter gezegd,je kan ook in een goede rc winkel (aanrader hobma modelbouw in elst is een hele goeie met uitstekende service)vragen of je in zn doos???!! mag kijken wat erin zit,en als je hem daar ook koopt vragen of je een schroevedraaier erbij kado kan krijgen als nieuwe klant,je kan het altijd proberen,veel succes met shoppen,
mvg markioo

Back