Wat zou de modelvlieger willen zien wat nog niet op de markt is

• Topicstarter Topicstarter PH-DVD
  • Startdatum Startdatum
P

PH-DVD

Guest
Beste vliegers ,

Vele accessoires en bouw pakketten zijn te verkrijgen voor de vliegende hobby-ist Waar ik naar benieuwd ben is wat de vlieger mist , op vele zonnige dagen na natuurlijk ;) , dus laat je menig weten !

Lijkt me ook een fijn plan.
Bovendien wil ik ook graag weten waarom men zo nieuwsgierig is naar de "behoeften" van de modelvlieger.
Is dit wellicht een vorm van goedkoop "markt-onderzoek?
Ik zou zeggen: verdiep je in datgeen wat ene meneer Mazlov heeft geschreven.
Bijzonder leerzaam, en niet alleen voor de modelvlieger.

Laatste activiteit: 14 oktober 2013 21:30

Het is hem dus duidelijk dat er vragen zijn over zijn gestarte topic

Heren ,

Ten eerste ga ik niet reageren op de reactie van roelof !

Nu wil ik me graag voorstellen : ik ben David Budzinski 23 jaar en ben modelvlieger geworden net voor de tijd dat ik legaal brommer mocht rijden .

Heb altijd met veel plezier gevlogen en sinds een paar weken mag ik er weer van genieten , verhuizing - school - en werk waren het laatste jaar prioriteit nr. 1
Zo wil ik meer tijd in deze hobby steken en zelfs actief te zijn op het modelbouw forum .

Om even terug te komen op de reactie van roel van essen : goed-koop marktonderzoek .... Nee ben alleen nieuwsgierig naar wat de modelvlieger zou willen hebben of terug wil zien in de modelvlieg wereld .

Als voorbeeld zou ik zo een F-16 op de markt willen zien die vroeger gemaakt werd door JEPE (alleen dan een maatje groter). Ik ben ze in ieder geval niet tegen gekomen .

Mvg

David

Ik zou graag wat meer bouwdozen terug zien van o.a. topflite, er zijn er een behoorlijk aantal verdwenen de afgelopen jaren... :confused:

wat ik wel zou willen zien/wens op rc vlieg gebied???!!!.......
rc vliegtuigen of helies die als t fout gaat niet in 1001 stukjes veranderen:D:D:D

Niet voor vliegtuigen specifiek, maar ik zou graag een Gens Ace 6S Hardcase LiPo zien met +- 5000mah 30C of meer..

Back