het gaat niet alleen om het toerental maar ook om de waterverplaatsing.
Niels
Niels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kan je me mischien eens uitleggen met welk materiaal ik de waterkoeling rond de motor moet bevestigen en waar ik dit haal?Hij is door gebrand.
Heb de krimpkous eraf gehaald en dan zie je duidelijk dat hij door gebrand is, die ding (zwart blokjes) daar zie je boven op een soort van gesmolten iets.
Geloof niet dat als ik hem terug stuur ik een nieuwe zal krijgen, het was mijn eigen fout.
Denk dat ik volgende maand die nieuwe bestel, nu toch eerst die andere motor erin en richten tegen over de as, hij leg tehoog nu en iets teschuin word nog een aardig klusje om dat goed passend temaken.
En waterkoeling om de motor heen doen en aanlegen in de boot zodat als de nieuwe regelaar er is hij er zo in kan en dan kan gaan varen.
Wat voor koppeling hebben jullie trouwens tussen zoon 700 motor en de as zitten??
kan je me mischien eens uitleggen met welk materiaal ik de waterkoeling rond de motor moet bevestigen en waar ik dit haal?
daar ik altijd moeite had om die buisjes te plooien zonder barsten, gebruikt ik nu deze methode : verretdeprest.be
(en de volgende 2 foto's)
nadeel... roest wel iets op de motor en je kan het alleen gebruiken als er geen openingen in de motor zijn. Ook moet je secuur werken.
de koeling is wel superieur naar mijn inziens
PS, ik heb dit niet uitgevonden hoor.
Patrick