Bedankt heren voor de lovende reacties!
@ Brecht: Als jij er vertrouwen in blijf houden.. dan blijf ik doorbouwen he!
@ Thijs: Het balsahout wat ik hier gebruikt heb is 15 mm dik. En er zijn twee lagen gebruikt om de kop te vormen.
En voor de romp heb ik Abachihout gebruikt. Als je dit goed nat maakt, en daarna in de vorm legt dat het moet worden, dan breekt het nagenoeg niet. Hooguit een paar splinters die loskomen, maar die schuur je naderhand weg.
Weer even wat nieuws van deze werf.
De romp is inmiddels losgemaakt van de plank. Zij is bekleed met een laag 80 grams keeperdoek, en daarna 3 keer in de epoxy met zwarte kleurstof gesmeerd.
Dit is nu uitgehard tot een harde lag, waar eigenlijk niks mee gebeuren kan.
Er zaten nog wat oneffenheden in de romp, die heb ik er uit gehaald, en moeten alleen nog even opnieuw gevuld worden.

Uploaded with
ImageShack.us
De romp is zelf ook geschuurd, en kan straks mooi geplamuurd worden.

Uploaded with
ImageShack.us
Nadat de grove stukken hout en doek weggesneden zijn zag het er zo dus uit:

Uploaded with
ImageShack.us
Dit even afgeschuurd met het machine tot het wat aanvaardbaarder werd:

Uploaded with
ImageShack.us
En daarna kwam er weer een tenenkrommend karwei, al het opgeplakte papier moest er af.
Anders zit daarachter nog geen hars. Dus met een mesje alles netjes eraf gepulkt.
En , ook alle tussenschoortjes er meteen tussenuit gezaagd met een ijzerzaagblaadje.

Uploaded with
ImageShack.us
En toen dat karweitje klaar was... de binnenkant , dus al het kale houtwerk voorzien van de eerste laag P.U. hars. En dat ligt nu lekker te drogen.

Uploaded with
ImageShack.us

Uploaded with
ImageShack.us

Uploaded with
ImageShack.us

Uploaded with
ImageShack.us
Tot zover even mijn bouwactiviteiten.
Nu even nadenken over de volgende stap, het aanbrengen van een randje onder het dek, zodat ik het dek wat meer "vlees" kan geven om te lijmen.