raf Forum veteraan 16 aug 2016 #8 marc 3 als je naar imes moest gaan laat eens iets horen ik moet een lolie keerring hebben voor een 5 mm as en één voor een 6 mm as ze zien zo uit gr raf
marc 3 als je naar imes moest gaan laat eens iets horen ik moet een lolie keerring hebben voor een 5 mm as en één voor een 6 mm as ze zien zo uit gr raf
MarcT 16 aug 2016 #9 Hoi Raf, als er niets tussen komt, kan ik vrijdag gaan. Moet zelf ook O-ringen hebben. Foto's van Willem Tell staan seffens bij vaardagen. Grtjs,Marc3.
Hoi Raf, als er niets tussen komt, kan ik vrijdag gaan. Moet zelf ook O-ringen hebben. Foto's van Willem Tell staan seffens bij vaardagen. Grtjs,Marc3.
raalst 1 okt 2016 #10 Ik woon vlak bij een Bernard Sanders winkel. Moet ik daar eens kijken of ze nog een pond van die oliekeerringen hebben ?
Ik woon vlak bij een Bernard Sanders winkel. Moet ik daar eens kijken of ze nog een pond van die oliekeerringen hebben ?
raf Forum veteraan 1 okt 2016 #11 hoi ronald nee komt goed die hebben ze bij imes wel alleen weer een pokke end rijden gr raf